پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
سرخط خبرها

هشدار صریح فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا

  • کد خبر: ۱۹۷۵۸۰
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
  • ۲
هشدار صریح فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که با ام‌الفساد آمریکا و همه رژیم‌های صهیونیستی می‌جنگیم، با هر کسی که بخواهد بزرگی و عزم ملت ما را تحت‌الشعاع قرار دهد خواهیم جنگید.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن اشاره به رشادت و فداکاری‌های پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: شما پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس، از ارزش‌ها و احکام الهی و آرمان‌های بلند یک انقلاب دفاع کردید و نگذاشتید دشمن در این کشور پا گذاشته و جایی داشته باشد.

وی افزود: امام علی (ع) می‌فرماید "اگر دشمنی در عمق سر زمین یک ملتی قدم بگذارد آن ملت ذلیل می‌شود"، اما شما جان برکفان هرگز این اجازه را ندادید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان این چنین تصریح کرد: این بسیجیان عزیز وقتی در مناطق مختلف به مردم خدمت می‌کنند از کسی شناسنامه نمی‌گیرند، نمی‌پرسند انقلابی هستید یا غیرانقلابی؟ این خاصیت بسیج است که مثل خورشید گرمابخش و مثل باران بر روی همه می‌بارد. این خدماتی که در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود یک وظیفه است ما هر چه داریم از برکت این ملت است.

سرلشکر سلامی یادآورشد: با ام‌الفساد آمریکا و همه رژیم‌های صهیونیستی می‌جنگیم، با هر کسی که بخواهد بزرگی و عزم ملت ما را تحت‌الشعاع قرار دهد خواهیم جنگید.

وی در ادامه عنوان کرد: با جنگ اقتصادی و محرومیت هم می‌جنگیم و با احساس دینی، برادری و ایثار این کشور را خواهیم ساخت. این کشور به برکت قلب‌های بزرگ ساخته می‌شود، ایمان عمیق قلبی و احساس عمیق برادری سرمایه‌های اصلی ما برای رسیدن به افق‌های بلند انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: صمیمانه از آحاد برادران و خواهران بسیجی که با خدمت به مردم در مناطق محروم، روح امید را زنده کردند سپاسگذارم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
0
زیاد هشدار نده ،
جف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
0
0
سرمون درد گرفت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->