اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

انتقاد نکونام از شب زنده‌داری آقای مدافع

  • کد خبر: ۱۹۷۶۱۵
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
انتقاد نکونام از شب زنده‌داری آقای مدافع
شکایت همسایگان یکی از مدافعان استقلال بابت شب زنده‌داری‌ها و برگزاری مهمانی‌های پر سر و صدا انتقاد شدید جواد نکونام را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از بازیکنان استقلال که در خط دفاع بازی می‌کند به تازگی با شکایت همسایگان خود بابت برگزاری مهمانی‌های پر سر و صدای خود مواجه شده که این موضوع به رسانه‌ها نیز کشیده شده است.

هرچند که برخی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال که همواره نقش حمایتی را از این باشگاه بازی می‌کنند، مدعی شده‌اند که این اقدام به دلیل ایجاد یک حاشیه تازه در این باشگاه استقلال، اما واقعیت این است که ماجرا هیچ ارتباطی به مسائل داخل فوتبال ایران ندارد و کاملا شخصی است و همسایگان این بازیکن به شدت از رفتارش شاکی هستند و به همین دلیل کار را به دادسرا کشانده‌اند تا شاید مشکل حل شود.


جواد نکونام چند روز پیش در جریان این موضوع قرار داشت و خبری که روز گذشته منتشر شد از چشم سرمربی استقلال پنهان نبود. نکونام در همین راستا بار‌ها به آقای مدافع تذکر داده بود که حواسش به مسائل بیرون فوتبالی باشد، اما ظاهرا آقای مدافع چندان به این مسائل توجهی ندارد و می‌خواهد روی همان مدار حرکت کند.

البته بعید است با توجه به شکایتی که اخیرا مطرح و خبرش نیز در رسانه‌ها منتشر شده این بازیکن دیگر سر و صدایی ایجاد کند، اما بدن شک نکونام بار دیگر آقای بازیکن را بابت رفتارش توبیخ خواهد کرد و از او خواهد خواست که در رفتارش تجدید نظر کند.

نکونام از روزی که سرمربی استقلال شده بار‌ها به بازیکنان تاکید کرده شب‌ها به موقع استراحت کنند و از رفتار حاشیه‌ساز دوری کنند، اما برخی بازیکنان استقلال توجهی به این موضوع ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->