نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

بررسی عملکرد تیم تیراندازی مشهد در لیگ

  • کد خبر: ۱۹۷۸۰۵
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
بررسی عملکرد تیم تیراندازی مشهد در لیگ
یک پیروزی و یک شکست برای نماینده مشهد در هفته سوم و چهارم لیگ‌برتر تیراندازی ثبت شد.

صدای شلیک تپانچه‌ها در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران خاموش می‌شود و نتایج هفته‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها بر تابلو نهایی حک می‌شود؛ جایی که نماینده استان خراسان‌رضوی توانست در دو روز متفاوت یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه ثبت کند.

شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر تپانچه آقایان در حالی پیگیری می‌شود که امسال شهر مشهد در این دوره از رقابت‌ها نماینده دارد و جامعه تیراندازی استان به عملکرد فرزندانش در بالاترین سطح رقابت‌های تیراندازی کشور امیدوار است. این مسابقات به میانه راه رسیده و در همین هفته‌های ابتدایی از هیجان خاصی برخوردار است؛ هیجانی که هم می‌تواند موجب خطارفتن تیر‌ها باشد و هم قوت قلبی برای شلیک بهتر به اهداف مدنظر!

درباره لیگ‌برتر تپانچه

رقابت‌های لیگ‌برتر تیراندازی ماده تپانچه آقایان امسال با حضور هشت تیم برگزار می‌شود؛ جایی که تیم خراسان‌رضوی همراه با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهیدلطفی هوافضای سپاه، باشگاه نیروی زمینی ارتش، شرکت ملی‌حفاری، هیئت همدان، غدیر دانشگاه پلیس و هیئت البرز برای رسیدن به مقام قهرمانی تلاش می‌کنند. در لیگ‌برتر تیراندازی رشته تپانچه هر برد پنج امتیاز برای تیم برنده و هر باخت برای بازنده دست‌کم یک امتیاز دارد.

یک پیروزی و یک باخت در هر راند

تیم‌ها هر هفته در لیگ‌برتر تیراندازی دو مسابقه انجام می‌دهند و در هفته نخست تیم مشهد یک پیروزی و یک شکست به دست آورده و با شش امتیاز پا به هفته سوم و چهارم گذاشته بود؛ جایی که نماینده مشهد در چهارچوب رقابت‌های هفته سوم می‌بایست در روز میزبانی باشگاه حفاری، صدرنشین رقابت‌ها، به مصاف تیم شهیدلطفی هوافضای سپاه می‌‎رفت؛ دیداری که در پایان با برتری ۱۷۲۴ بر ۱۶۹۹ تیم هوافضای سپاه به پایان رسید.

با وجود این، تیم مشهد در بازی هفته چهارم که دیروز به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انجام می‌شد، توانست بر حریفش تیم هیئت البرز فائق آید. مشهدی‌ها در این بازی توانستند با نتیجه نزدیک ۱۷۰۷ بر ۱۶۸۷ مقابل حریف به برتری برسند و پنج امتیاز ارزشمند به دست آورند.

ششمی در جدول هشت‌تیمی

تیم خراسان‌رضوی در این دوره از رقابت‌ها متشکل از حسین ظفرجعفرزاده، محمود سبحانی، پیمان شاداب‌مهر، امید اعتمادی و محمدمهدی نوبهاری است؛ ترکیبی که تاکنون دو پیروزی و دو شکست داشته‌اند تا تیم مشهد با دوازده امتیاز در جایگاه ششم جدول هشت‌تیمی مسابقات بایستد. در جدول این رقابت‌ها تیم حفاری با چهار پیروزی و کسب بیست امتیاز صدرنشین است و تیم‌های هیئت همدان و فولاد مبارکه سپاهان به‌ترتیب با شانزده و دوازده امتیاز دوم و سوم هستند.

نکته جالب اینکه از تیم سوم جدول، سپاهان، تا تیم ششم، هیئت خراسان‌رضوی، همه دوازده‌امتیازی هستند و این آمار امتیازات بالاتر هر مسابقه است که جایگاه آن‌ها را تعیین کرده است. به‌عبارتی دیگر، تیم خراسان‌رضوی می‌تواند به‌راحتی خودش را به جمع سه تیم بالانشین لیگ‌برتر برساند. در پایین جدول هم تیم‌های شهیدلطفی هوافضای سپاه و غدیر دانشگاه پلیس به‌ترتیب با هشت و چهار امتیاز هفتم و هشتم هستند.

در دیگررقابت‌های هفته سوم هیئت البرز مغلوب هیئت همدان شد و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مقابل دانشگاه پلیس به برتری رسید و باشگاه شرکت ملی‌حفاری از سد باشگاه نیروی زمینی ارتش گذشت. در دیگربازی‌های هفته چهارم هم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که میزبان مسابقه بود، برابر هیئت همدان متوقف شد، باشگاه شرکت ملی‌حفاری از سد تیم شهیدلطفی هوافضای سپاه گذشت و باشگاه نیروی زمینی ارتش برابر دانشگاه پلیس پیروز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->