نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

برگزاری اختتامیه جشنواره ورزشی فرهنگی کارگران در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۷۸۶۳
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
برگزاری اختتامیه جشنواره ورزشی فرهنگی کارگران در مشهد
جشنواره ورزشی فرهنگی جامعه کار و تولید در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدامین بابایی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در جشنواره ورزشی فرهنگی جامعه کار و تولید از حضور ۳۵۰ ورزشکار در این جشنواره خبر داد و  اظهار کرد: تلاش و موفقیت این ورزشکاران در حوزه تربیت‌بدنی توانست شور و نشاط را پس از یک دهه به جامعه کارگری ما باز گرداند و انگیزه‌ای شد تا برای تابستان سال آینده آغاز به‌کار فعالیت‌های ورزشی حوزه کار را به نوعی پیش‌بینی کنیم که نشاط برنامه‌های اوقات فراغت را به ۲۰ سال پیش برگردانیم

وی افزود: مشارکت خانواده‌ها در آن ایام به قدری زیاد بود که شاید روزانه بیش از ۲۵۰۰ نفر از زیرمجموعه‌های ورزشی کارگری استفاده می‌کردند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: در کنار تقویت و توسعه ورزش اوقات فراغتی باید بتوانیم مسابقات قهرمانی ورزش کارگری را هم برگزار کنیم که شرط آن این است که مدیران کمک کنند تا حامیان ورزشی را بازگردانیم و اثر آن را در افزایش تولید و بهره‌وری و کاهش حوادث ناشی از کار ببینیم و شاهد آن نباشیم که کارگران ما در حین کار دچار حادثه یا نقص عضو می‌شوند. رسیدن به این نتیجه نیاز به تن سالم دارد که با ورزش می‌تواند به تثبیت برسد.

بابایی خطاب به خانواده‌های ورزشکاران گفت: اگر دغدغه آینده فرزندانتان را دارید از همین امروز باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی و مسیر درستی را پیش‌بینی کنید نه مسیری که آنچه خودتان آرزو داشته‌اید و به آن نرسیده‌اید را برای فرزندان خود درنظر بگیرید بلکه با استعدادیابی در ورزش به موفقیت بچه‌ها کمک کنید که شرط لازم قهرمانی در دنیاست.

وی تأکید کرد: اگر استعدادیابی را از کودکی انجام دهید ضریب اطمینان رسیدن به پیروزی بسیار بالاتر است. این موضوع فقط به ورزش ختم نمی‌شود، برای شغل‌یابی در آینده هم به استعدادیابی نیاز داریم و باید به سمت متناسب‌سازی شغل با شاغل برویم تا به آن نقطه‌ای برسیم که حضرت علی (ع) می‌فرماید: «کار برای مردم تفریح است.»

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: کاری تفریح محسوب می‌شود که با عشق و علاقه و بر مبنای مهارت و علاقه مردم باشد. بر همین مبنا، خانواده‌ها باید تا می‌توانند بر افزایش مهارت بچه‌ها در کنار درس خواندن تمرکز کنند.

بابایی در خصوص مهارت در مشاغل، گفت: در کسب و کار دو نوع مهارت داریم؛ یکی مهارت سخت و فنی و دوم مدیریت کسب و کار که باید از امروز بر روی آن‌ها تمرکز کنید تا دیر نشود. زیرا اگر بچه‌های ما از نظر دانش مهارتی، فرزند زمان خود نباشند زنگ خطری برای آینده است.

خانواده‌ها بچه‌ها را به جز ورزش به مهارت‌های علمی و فنی مسلح کنند

وی همچنین تأکید کرد: در زمانی که دنیا مسیر بهره‌مندی از هوش مصنوعی را طی می‌کند خانواده‌های ما هم باید بچه‌ها را به جز ورزش به مهارت‌های علمی و فنی مسلح کنند تا مبادا دغدغه شغل آینده آن‌ها را داشته باشند.

در پایان این جشنواره، از حامیان ورزش کارگری استان و ورزشکاران مقام‌آور سطوح استانی و کشوری جامعه کارگری تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->