پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: صنایع نباید در اولویت قطع برق باشند ایران، رتبه ششم صادرات به تاجیکستان را دارد خودرو‌های داخلی در مشهد چند؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی افزایش یافت + جزئیات قیمت قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | سیب زمینی کمی گران شد + جدول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان و معماری داخلی در مشهد از سه‌شنبه (۲ مرداد ۱۴۰۳) پژمان فر: ام‌المسائل کشور از بانک‌ها شروع می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

نگاهی به بازار و قیمت کالا‌های ضروری در مشهد (۱۲ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۰۰۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
نگاهی به بازار و قیمت کالا‌های ضروری در مشهد (۱۲ آذر ۱۴۰۲)
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی ضمن اعلام اینکه بازار اقلام اساسی از نظر توزیع در آرامش نسبی به سر می‌برد، گفت: رصد نظارتی بر بازار اقلام اساسی به طور مستمر ادامه دارد.

محسن صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص وضعیت بازار گوشت قرمز و مرغ در مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز در روز‌های اخیر روند افزایشی داشته، طبیعی است که مصرف موادغذایی جایگزین گوشت از جمله مرغ افزایش داشته و تبعاً این افزایش تقاضا ممکن است موجب کمبود این کالا شود. قیمت مصوب مصرف‌کننده مرغ ۷۹ هزارتومان و قیمت عمده ۷۵ هزارتومان است و بازار موظف به تبعیت از این قیمت تعیین شده است.

به گفته وی، در فصل زمستان برّه آماده کشتار کم است بنابراین عرضه دام به بازار کم می‌شود، در عین حال به‌صورت طبیعی و معمول در این فصل میزان مصرف پروتئین از جمله گوشت و تخم‌مرغ نیز در بین مردم افزایشی است. علاوه بر این در حال حاضر شاهد افزایش قیمت نهاده‌های دامی و سایر هزینه‌ها از جمله حامل‌های انرژی، دارو‌های دامپزشکی و هزینه‌های کارگری هستیم که موجب ضرردهی دام‌داران شده است. شنیده‌ها حاکی از این است که تورم نقطه به نقطه سایر محصولات در مقایسه با گوشت قرمز بیشتر بوده است.



وی افزود: گوشت یکی از مهم‌ترین کالا‌های موردنیاز است که با انواع و قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود به‌طوری‌که گوشت بااستخوان، بی‌استخوان، بدون‌چربی، باچربی، بی‌گردن، باگردن، ران و سردست از سوی هر فروشنده به قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد و فروشندگان دلایل مختلف برای قیمت‌گذاری خود مطرح می‌کنند. در روز‌های گذشته قیمت دام سبک روند افزایشی داشته و تا حدود ۲۵هزارتومان گران‌تر از قبل (قیمت دام زنده ۲۲۰ هزار تومان از قرار هر کیلو) عرضه شده است.

نگاهی به بازار کالا‌های ضرور در بازار مشهد (۱۲ آذر ۱۴۰۲)

صیادی درباره بازار موادغذایی یادآورشد: در چند روز گذشته با توجه به افزایش برخی موادغذایی اساسی، برنج و حبوبات از این قاعده مستثنا نبوده و حدود ۱۰درصد افزایش قیمت داشته است.

نرخ مواد غذایی در بازار مشهد

وی افزود: با توجه به کاهش قیمت روغن (۳۵ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از سال گذشته) در سال جاری، کاهش تقاضا در پی مازاد عرضه اتفاق افتاده است. همچنین این کالا نیز در سال جاری کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->