واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی استعمال دخانیات پیشرفت بیماری «ام‌ اس» را تشدید می‌کند وزن ما در مورد سلامتی‌ بدنمان چه می‌گوید؟ نان سبوسدار بخورید عادت‌های روزمره‌ای که با انجام آن‌ها، سلامت خود را به خطر می‌اندازیم
سرخط خبرها

زن و شوهر قاتل یک نفر را زنده زنده در آتش سوزاندند

  • کد خبر: ۱۹۸۱۳۱
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
زن و شوهر قاتل یک نفر را زنده زنده در آتش سوزاندند
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: قاتل به همراه همسرش که مردی ۳۱ ساله را آتش زده و به قتل رسانده بودند در شهرستان داراب دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حمید افرامن در این باره گفت: ۱۷ مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل همراه با سوزاندن جسد مقتول در یکی از محله‌های شهرستان داراب، بررسی و موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس داراب در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به همراه همسرش مقتول را به یکی از محله‌های این شهرستان انتقال و پس از بستن دست و پا‌های وی، او را آتش زده و به قتل می‌رسانند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی داراب از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۵۰ روز قاتل ۲۹ ساله به همراه همسر ۲۳ سالهاش را شناسایی و آنان را در یکی از بخش‌های این شهرستان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

افرامن با بیان اینکه متهمین در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند، گفت: بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->