نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

یحیی گل محمدی برای پرسپولیس دروازه‌بان می‌خواهد

  • کد خبر: ۱۹۸۳۹۴
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
یحیی گل محمدی برای پرسپولیس دروازه‌بان می‌خواهد
سرمربی پرسپولیس به دنبال دروازه بان جدید برای تیمش است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم قصد دارد یک دروازه بان به لیست تیمش اضافه کند. او در نیم فصل اول عملکرد چند دروازه بان را زیر نظر گرفته تا برای نیم فصل دوم یکی از آنها را به تیمش بیاورد.

در همین راستا یکی دو دروازه بان مطرح لیگ برتری نیز خودشان برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده اند. در این مورد به زودی اخبار جدید تری به گوش خواهد رسید.

یحیی ترس این را دارد که بیرانوند بعد از جام ملت ها نیاز به استراحت داشته باشد و احتمال مصدومیتش نیز بالا رود به یان خاطر به دنبال یک دروازه بان با تجربه برای رقابت با اوست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->