نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
سرخط خبرها

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: دانشجویان به امید و انگیزه نیاز دارند

  • کد خبر: ۱۹۸۷۵۴
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: دانشجویان به امید و انگیزه نیاز دارند
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: آنچه امروز دانشجویان نیاز دارند و مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند، امید و انگیزه است.

به گزارش شهرآرانیوز، احد ضابط امروز، ۱۵ آذرماه، در نشست پرسش و پاسخ به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو که در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: اگر قرار است وزارت اقتصاد ما مسئولیت سیاست‌گذاری، هماهنگ کردن و جهت دادن باشد، ما از دانشگاهیان و دانشجویان چه انتظاری باید داشته باشیم؟ آنچه الان دانشجویان نیاز دارند و عمدتا فرمایشات مقام معظم رهبری هم هست، امید و انگیزه است.

وی افزود: دانشجو می‌خواهد بداند بیرون از دانشگاه چه خدمتی می‌کند و جایگاه وی در اقتصاد کلان کشور کجاست؟ اگر ما به عنوان دانشگاه می‌خواهیم در اقتصاد ورود کنیم راه آن اقتصاد دانش‌بنیان است. نوع کار فارغ‌التحصیلان باید از ارزش افزوده بالا برخوردار باشد که دانشگاه فردوسی برای این موضوع برنامه دارد و این برنامه کوتاه‌مدت نیست.

ضابط با بیان اینکه مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی را سال ۱۴۰۰ گرفتیم، عنوان کرد: از سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها انجام و شروع شد. ممکن است در این فضای بودجه‌ای توسعه فیزیکی زیادی را ببینید، اما حوزه نوآوری در حال کار است. ما به دنبال این هستیم که کل عرصه دانشگاه فردوسی عرصه پارک علم و فناوری باشد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: در حال حاضر ۱۶۰ شرکت فناور در دانشگاه فردوسی مستقر هستند که برنامه داریم به ۱۰۰۰ شرکت برسد. در چنین فضایی باید سالی ۲۰۰ شرکت به پارک بیایند، ۱۰۰۰ فارغ‌التحصیل ما در پارک مشغول شده و ۱۰۰۰ نفر از پارک فارغ‌التحصیل و خارج شوند. دانشجویان از ابتدای تحصیل برنامه دارند تا رشد کنند و به فضای دانش‌بنیان برسند که برای خود کار کنند و در اقتصاد کشور موثر باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->