اینفوگرافی | مقایسه ۳ سال دولت رئیسی در مقابل ۸ سال دولت روحانی استقرار ۲۸ شعبه اخذ رای سیار در کلات | ۲۷ هزار نفر درکلات واجد شرایط رای دادن هستند وزیر امور خارجه کشورمان: خواسته ایران و مصر برقراری روابط دیپلماتیک است رئیس مجلس: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد زخمی شدند وزارت خارجه روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود هشدار پادشاه اردن برای عواقب کنترل اسرائیل بر گذرگاه رفح جزئیاتی تازه از پرونده رابرت مالی ستاد انتخابات کشور از پایان زمان تبلیغات در ساعت ۸ صبح فردا خبرداد مقام سازمان ملل: جنگ غزه در مقطع بحرانی و حساس قرار دارد آمریکا: اسرائیل در حمله اخیر خطوط قرمز را نقض نکرده است مصر: جامعه جهانی در جلوگیری از یورش اسرائیل به رفح ناکام ماند حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست
سرخط خبرها

خودزنی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله به مقاومت

  • کد خبر: ۱۹۹۰۲۹
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
خودزنی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله به مقاومت
بالگرد رزمی نیروی هوایی اسرائیل با شلیک به ساختمانی که نظامیان صهیونیست در آن مستقر بودند یک سرباز اسرائیلی را کشت.

به گزارش شهرآرانیوز، پایگاه خبری وای نت امروز جمعه گزارش داد که بر اثر شلیک «تصادفی» بالگرد رزمی نیروی هوایی اسرائیل به ساختمانی که نظامیان صهیونیست (IDF) در آن مستقر بودند، یک سرباز اسرائیلی کشته شد.

به گزارش این پایگاه خبری، این حادثه پس از آن رخ داد که نیرو‌های زمینی برای مقابله با نیرو‌های مقاومت فلسطین درخواست پوشش هوایی دادند، اما به دلیل «استقرار آتش نادرست»، بالگرد رزمی آپاچی رژیم صهیونیستی ساختمان اشتباهی را که نظامیان صهیونیست در آن مستقر بودند، هدف قرار داد.

همزمان، حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گردان‌های القسام با موفقیت تلاش صهیونیست‌ها برای رسیدن به یکی از اسرای صهیونیست را خنثی کردند. این تلاش در نهایت منجر به کشته شدن سرباز اسیر به نام سعار باروخ شد.

در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد در نتیجه حملات اخیر نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان الفراعه در شمال استان طوبس در کرانه باختری، حداقل شش غیرنظامی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند. علاوه بر این، گزارش‌هایی مبنی بر درگیری میان نظامیان اسرائیلی و ساکنان اردوگاه آوارگان گزارش شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که سربازان اسرائیلی مانع رسیدن آمبولانس‌های هلال احمر به مجروحان شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->