یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

آخرین اقدام درویش برای فرار از اخراج

  • کد خبر: ۱۹۹۰۶۸
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
آخرین اقدام درویش برای فرار از اخراج
مدیریت باشگاه پرسپولیس اخراجش را به تعویق انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، برای خیلی از هواداران پرسپولیس و کارشناسان و مسئولان مربوطه مشخص شده که یکی از مشکلات اساسی پرسپولیس اختلاف شدید رضا درویش با بازیکنان این تیم و شخص یحیی گل محمدی است. اختلافی که دامن گیر این تیم شده و مشکلات زیادی را هم به همراه داشته است. به خاطر همین مسئله نیز وزارت ورزش در نظر دارد مدیرعامل دیگری را جانشین درویش کند.

جالب توجه اینکه درویش متوجه این موضوع شده و به توصیه مشاورانش خیلی زود در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد تا با یحیی و بازیکنان آشتی کند. در واقع آخرین اقدام درویش برای ماندن در پرسپولیس شکستن غرورش بود! 

اما آنچه برای یحیی و شاگردانش اهمیت دارد این است که درویش به زودی معوقات مالی آنها را پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد آنها به زودی مجدد علیه مدیرعامل باشگاه خود بسیج خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->