سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

جوان‌ترین بوکسور ایران در جمع ۸ نفر برتر

  • کد خبر: ۲۰۰۲۶
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
جوان‌ترین بوکسور ایران در جمع ۸ نفر برتر
اشکان رضایی بوکسور ۶۳ کیلوگرم ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک با پیروزی برابر حریفی از کره‌جنوبی به جمع هشت نفر برتر راه یافت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از روز سه‌شنبه آغاز شد. در این رقابت‎ها ۱۵۱ بوکسور از ۳۵ کشور در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

در سومین روز این رقابت‌ها و در وزن ۶۳ کیلوگرم اشکان رضایی بوکسور ۲۰ ساله کشورمان به مصاف لی جونگ سئونگ از کره جنوبی رفت و به برتری رسید. رضایی در این دیدار راند یک را به حریف واگذارکرد، اما در دو راند بعدی جبران کرده و به پیروزی رسید. اشکان رضایی با این برد به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کرد.

همچنین سید شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم موریواکی از ژاپن را پیش رو خواهد داشت و حدود ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران روی رینگ خواهد رفت.

تیم ملی ایران با هشت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم‌زاده، سیدشاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور، بوکسور‌های ایران در این مسابقات هستند.

منبع: مهر
گزارش خطا
برچسب ها: بوکس المپیک
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->