بلوکیان: برخی حرف‌ها در رابطه با مهاجران ناثواب و خطرناک کرد عروس کشان به سبک عبدالحمید خراسانی | فرمانده حامی طالبان برای چهارمین بار ازدواج کرد + فیلم ابراز نگرانی سازمان ملل از بازداشت، شکنجه و قتل نظامیان حکومت پیشین توسط طالبان تشدید محدودیت‌ها و ادامه بازداشت‌ گسترده خبرنگاران در افغانستان توسط طالبان ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز + جزئیات ویدئو | استقبال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از تیم ملی فوتسال افغانستان ویدئو | استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران هرات را بر عهده گرفت عکس‌هایی از مراسم تشییع پیکر شهدای حمله به مسجد شیعیان در هرات راه آهن ایران برای حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه مجددا اعلام آمادگی کرد کاظمی‌قمی، کرزی و عبدالله حمله به شیعیان در هرات را محکوم کردند ویدئو | شناسایی خانواده شهید «نسیم افغانی» پس از سال‌ها گمنامی سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد تمجید وحید شمسایی از عملکرد افغانستان در جام ملت‌های آسیا + فیلم شهادت ۷ نمازگزار در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) در هرات صعود چهارپله‌ای فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: از شادی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم ویدئو | شادی مردم هرات پس از راهیابی تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ویدئو | هیجان گزارشگر افغانستانی پس از صعود تیم ملی فوتسال کشورش به جام جهانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: هم‌گروهی با ایران را به فال نیک می‌گیریم

  • کد خبر: ۲۰۰۴۷۵
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
  • ۴
سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: هم‌گروهی با ایران را به فال نیک می‌گیریم
مجید مرتضایی با بیان اینکه هم‌گروهی با ایران را به فال نیک می‌گیریم گفت: می‌شود افغانستان را تیم ملی دوم ایران لقب داد، سبک بازی ما شبیه ایران است.

عصر روز پنجشنبه قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتسال آسیا انجام شد و تیم ملی فوتسال افغانستان در کنار تیم‌های ملی فوتسال ایران، کویت و بحرین در گروه D این مسابقات قرار گرفت.

مجید مرتضایی، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان در گفتگو با شهرآرانیوز در رابطه با قرار گرفتن این تیم در گروه D مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: ما ترجیح می‌دادیم با تیم ملی فوتسال ایران در یک گروه نیفتیم، اما این اتفاق افتاد. ایران یکی از قدرت‌های آسیا است. مربیان تیم ملی کویت هم اکثرا ایرانی هستند و شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی دارند. این موضوع کار را برای همه سخت کرده است و مشخص نیست که کدام تیم از این گروه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال افغانستان در این مسابقات براساس رنکینگ سال گذشته ارزیابی شده ما در سید چهارم قرار داشتیم. در رنکینگ جدید افغانستان در رده دوازدهم آسیا است. یعنی اگر قرار بود تیم‌ها براساس رنکینگ جدید سید بندی بشوند. قطعا افغانستان در سید دوم بود و خیلی کارش راحت‌تر می‌شد. این اتفاق هم به ضرر افغانستان و هم به ضرر تیم‌هایی است که در گروه افغانستان هستند.

سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال افغانستان خاطرنشان کرد: ما هم‌گروهی با ایران را به فال نیک می‌گیریم. بازی با تیم ملی فوتسال ایران تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان افغانستان خواهد بود. هرچند ما در ۱۹ مسابقه دو شکست داشتیم که در برابر ایران و تایلند بوده، یعنی تیم‌هایی که جز چهار تیم برتر آسیا هستند.

ما هیچ چیزی برای از دست دادن نداریم

او با بیان اینکه ما هیچ چیزی برای از دست دادن نداریم. گفت: افغانستان در میان تیم‌هایی که به این مرحله راه پیدا کرده‌اند، افغانستان تنها تیمی است که به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کرده، این تیم هشت سال است که می‌خواهد به این مرحله برسد، اما نتوانسته است.
مرتضایی تصریح کرد: خداروشکر در ماه‌های گذشته به دلیل بازی‌های خوبی که ارائه دادیم به عنوان سرگروه به این مرحله رسیدیم. تیم قدرتمند اندونزی برای اولین بار توسط افغانستان از این بازی‌ها حذف شد. ما می‌دانیم کار سختی داریم، اما چیزی برای از دست دادن نداریم. چون این لول جدیدی برای تیم ملی فوتسال افغانستان است.‌

می‌شود افغانستان را تیم ملی دوم ایران لقب داد

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان افزود: این تیم با توجه به اینکه هم مربیانش ایرانی است و هم بعضی از بازیکنانش در ایران بازی می‌کردند، خیلی شبیه ایران بازی می‌کنند. می‌شود افغانستان را تیم ملی دوم ایران لقب داد. سبک بازی ما شبیه ایران است. همانطور که آقای شمسایی گفتند: «این تیم خیلی غیرقابل پیش بینی است». هیچ کس نمی‌تواند بگوید ما حتما این تیم را می‌بریم. ممکن است بهترین تیم‌های آسیا هم در برابر این تیم شکست بخورند. همانطور که ازبکستان به تیم ما باخت.

او درباره تغییرات احتمالی در تیم ملی فوتسال افغانستان خاطرنشان کرد: ما در این بازی‌ها بازیکنان جدیدی که کشف کرده‌ایم را به خدمت خواهیم گرفت تا قدرت این تیم افزایش پیدا کند. تقریبا یک هفته است که اردوی آمادگی ما در شهر مقدس مشهد آغاز شده و ما درحال ارزیابی و آموزش بازیکنان هستیم.

مرتضایی گفت: مطمن باشید تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا با سبک جدیدی در مسابقات ظاهر خواهد شد. سبک این تیم می‌تواند خیلی‌ها را در فوتسال آسیا جذب خود کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
0
1
مگه افغانستان تیم فوتبال داره ؟خخخخخخخ
سیدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
1
0
سلام عرض ادب،
شماتامیتوندمسخره کنیدوبجزخودتون هیچ
کس دیگر قبول نداشته باشید،
چیقدازخودراضی هستید،
روزبه خواهم گفت افغانستان فوتبال دارد
یاندارد، خداشفاتون بده،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
0
0
باسلا م خدمت تمام انسان دوستها عزیزان ما باید بیشتر از اینها اشیار باشیم
همه انسانیم همین کافیست که همدیگرو دوست داشته باشیم باهرنژادوهرملیت هر رنگ وزبان و.....
اتفاقل دشمنان زبان شرین پارسی همین ومیخوان که ما پارسی زبانان به جان همدیگه بیفتیم بیداربشید وبیدابمنید
بنی آدم عزای یک پیکر اند
که درافرینش زه یک گوهراند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->