انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

تداوم روند افزایش دما در خراسان رضوی تا اواسط هفته آینده (۳۰ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۱۳۲۷
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
تداوم روند افزایش دما در خراسان رضوی تا اواسط هفته آینده (۳۰ آذر ۱۴۰۲)
مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: افزایش دمای هوا در این استان تا روز‌های میانی هفته آینده و شروع فصل زمستان ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا مبشری در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: بر طبق پیش بینی‌های انجام شده، افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خراسان رضوی از فردا، جمعه آغاز شده و تا روز دوشنبه هفته آینده تداوم دارد.

وی ادامه داد: وزش باد در نوار شمال شرقی و شرق استان خراسان رضوی به خصوص در شهرستان‌های سرخس، تربت جام و خواف رخ خواهد داد و بر همین اساس احتمال توفان، گرد و خاک و بروز خسارت در این نواحی پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: از روز شنبه تا صبح یکشنبه هفته آینده نیز بارش باران به صورت رگباری همراه با احتمال روان آب و آب گرفتگی در این استان قابل پیش‌بینی است، به طوریکه این بارش‌ها در نواحی غربی و در ارتفاعات و نواحی سردسیر خراسان رضوی به صورت برف و باران رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته نیشابور با کمینه دمای منفی ۶ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند، همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

مبشری افزود: طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی ۲ تا ۹ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است و این در حالی است که امروز دمای هوای این شهر با سه درجه افزایش نسبت به روز گذشته در گرمترین ساعت به ۱۲ درجه سلسیوس و در سردترین ساعت با چهار درجه افزایش به ۲ درجه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->