نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

برانکو: برای شادی هواداران عمان تلاش می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۰۱۳۵۵
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
برانکو: برای شادی هواداران عمان تلاش می‌کنیم
سرمربی کروات تیم ملّی عمان اعلام کرد که قول هدف خاصی در جام ملت‌های آسیا را نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملّی عمان اردوی خارج از کشور خود را در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ابوظبی آغاز کرده و شاگردان برانکو قرار است پیش از عزیمت به قطر دو بازی دوستانه برابر چین و امارات برگزار کنند.

در همین خصوص، برانکو ایوانکوویچ مصاحبه‌ای با رسانه‌های عمانی انجام داده و درباره آخرین وضعیت تیمش به صحبت پرداخته است. او می‌گوید: اردوی ابوظبی برای تعیین میزان آمادگی بازیکنان پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا، از اهمیت زیادی برخوردار است. برابر امارات و چین که جزو تیم‌های خوب آسیا هستند بازی خواهیم داشت تا با طی این دو آزمون واقعی، لیست نهایی تیم ملی را تعیین کنیم.

وی در خصوص واکنش خود به انتقاد هواداران بابت برخی انتخاب هایش گفت: من قدردان نظرات همه هستم و به آن‌ها احترام می‌گذارم، اما در نهایت این لیست براساس دیدگاه من است و معتقدم تیمی را انتخاب کرده ام که در حال حاضر بیشترین توانایی را برای حضور در لباس تیم ملی و نمایندگی کشور دارد.

وی افزود: به هواداران عمانی قول می‌دهم که ما و بازیکنان هرگز کوتاهی نخواهیم کرد و در طول مسابقات تمام تلاش خود را می‌کنیم تا آن‌ها را خوشحال کنیم و پرچم عمان را بالا ببریم. اما به آن‌ها قول هدف خاصی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را نمی‌دهم. ولی می‌توانم این قول را بدهم که در زمین مبارزه کنیم و برای رسیدن به بالاترین مراحل تلاش کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->