برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چند ملی‌پوش خواهان کنار گذاشتن یک پرسپولیسی

  • کد خبر: ۲۰۱۴۷۸
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷
چند ملی‌پوش خواهان کنار گذاشتن یک پرسپولیسی
چند ملّی‌پوش شاخص خواهان کنار گذاشته شدن هم‌بازی خود شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ماجرای باطل شدن مجوز ملّی‌پوشان برای وارد کردن خودروهای لوکس سروصدای زیادی در تیم ملّی کرده و اکثر بازیکنان در این زمینه محمدحسین کنعانی‌زادگان را مقصر می‌دانند.

از این رو که او وارد کردن خودرو یکصدمیلیاردی‌اش را به رخ همه کشید و باعث شد جنجال زیادی راه بیفتد. بازیکنان شاخص تیم ملّی اکثر خودروهای خود را وارد کرده و حتی برخی از آن‌ها آن را فروخته و سود ۳۰ میلیاردی داشته‌اند.

با توجه به همین مسئله و با باطل شدن این مجوز همه نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شده و معاملاتشان نیز به‌هم خورده است. از همین رو کمترین خواسته ملّی‌پوشان شاخص این است که کنعانی از تیم ملّی کنار گذاشته شود چراکه ممکن است حضور او در اردو حواشی زیادی به همراه داشته باشد. خواسته‌ای که باید دید چه واکنشی از سوی امیر قلعه‌نویی به همراه خواهد داشت.

از سوی دیگر علیرضا بیرانوند قبل از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان به خاطر باطل شدن مجوز ورود خودرو ملّی‌پوشان با کنعانی درگیری لفظی شدیدی داشتند چراکه بیرو این مدافع را مقصر باطل شدن مجوز ملّی‌پوشان می‌داند به این دلیل که کنعانی تقریباً دو ماه پیش مدعی شد با مجوز دولتی توانسته اتومبیل یکصد میلیاردی وارد کشور کند، مصاحبه‌ای که صدای ورزشکاران دیگر رشته‌ها را هم درآورد.

در همین راستا باخبر شدیم که بیرو اختلافش با کنعانی به جاهای باریک کشده شده تا حدی که یحیی در تمرین امروز تیمش مدافع ملّی‌پوش خود را از ترکیب اصلی کنار گذاشت. تصمیمی که به احتمال خیلی زیاد باعث شود کنعانی در بازی با شمس آذر یا به بهانه مصدومیت بازی نکند یا اینکه نیمکت‌نشین شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->