پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
سرخط خبرها

بیرانوند طومار جمع کرد تا به ماشین برسد

  • کد خبر: ۲۰۱۷۰۱
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
بیرانوند طومار جمع کرد تا به ماشین برسد
دروازه بان پرسپولیس برای زنده کردن خودروی رانتی دست به کار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند از فردای بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان سخت درگیر این بوده که از چه راهی بتواند ماجرای باطل شدن مجوز ورود خودروی لوکس ملی پوشان را ختم به خیر کند. در همین راستا او در این مدت توانست طوماری با امضای ملی پوشان داخلی جمع کرده و برای نهادهای مختلف ارسال کند تا بلکه مجوز ورود خودرو برای ملی پوشان آزاد شود.


این پیگیری های متعدد بیرو باعث شده که یحیی نگران تمرکز این دروازه بان باشد. بیرو به خاطر نداشتن تمرکز عملکرد بدی در بازی با استقلال خوزستان داشت و یحیی حق دارد که برای بازی فردا هم همچنان نگران این قضیه باشد.

بیرو اعتقاد دارد که اگر این مجوزها باطل شود ۳۰ میلیاردی ضرر خواهد کرد چرا که اتومبیل پورشه اش را وارد کرده و در پارکینگ منزلش در حال خاک خوردن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->