درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

پایان اردوی نوجوانان آزادکار در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۱۷۶۲
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
پایان اردوی نوجوانان آزادکار در مشهد
اردوی تیم‌ملّی کشتی آزاد نوجوانان در مشهد به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، هشتمین مرحله اردوی تیم‌ملّی کشتی آزاد نوجوانان ایران به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد. این اردو که به مدت یک هفته برپا شده بود، دیروز به پایان رسید و آزادکاران نوجوان کشورمان به زیارت بارگاه ملکوتی امام‌رضا(ع) رفتند. تیم‌ملّی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان این روز‌ها برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌شود و به همین منظور اردو‌های تدارکاتی گوناگونی را در کشور برگزار می‌کند که هشتمین اردو سهم استان خراسان‌رضوی و شهر امام هشتم شد.

۴۰ آزادکار در ۱۰ وزن

آزادکاران نوجوان کشورمان در این اردو زیرنظر سرمربی‌شان، بهنام احسان‌پور، تمرین کردند. اعضای کادر فنی تیم‌ملّی در این اردو را مهران نصیری، علی‌اکبر صفرپور، علی‌اصغر جبلی، غلامعلی محمدنژاد، سیدجواد شادمنفعت و سعید احمدی تشکیل می‌دادند. همچنین غلامرضا محمدی به‌عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه در این اردو ملّی‌پوشان را همراهی می‌کرد. در این اردو کادر فنی تیم‌ملّی چهل آزادکار را در ۱۰ وزن فراخواند و به مرور تمرینات تاکتیکی و بدن‌سازی پرداخته شد. در هر وزن چهار آزادکار حضور داشتند.

تهران بیشترین سهم، خراسان فقط ۲ کشتی‌گیر!

نگاهی به فهرست ملّی‌پوشان حاضر در این اردو نشان می‌دهد که استان تهران با داشتن ۱۰ آزادکار در این اردو بیشترین سهم را داشته است. حتی استان کشتی‌خیز مازندران در این اردو ۹ آزادکار را به‌عنوان نماینده داشته است. در مقابل، استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد با وجود میزبانی فقط دو نماینده در اردوی تیم‌ملّی داشت. امیررضا علیپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرمحمد شفائی در ۱۱۰ کیلوگرم از استان خراسان‌رضوی در این اردو حاضر بودند.

خراسانی‌ها، تنه به تنه ملّی‌پوشان

دبیر هیئت‌کشتی خراسان‌رضوی درباره برگزاری این اردو در مشهد گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در این اردو رقم خورد، این بود که ما از مسئولان تیم‌ملّی خواستیم اجازه بدهند بیست کشتی‌گیر خراسانی نوجوان هم در کنار ملّی‌پوشان در سالن حضور داشته باشند و تنه‌به‌تنه آن‌ها تمرین کنند.

هاشم مختاری افزود: خوشبختانه این اتفاق رقم خورد و کشتی‌گیران خراسانی توانستند در هر ۹ جلسه تمرینی تمرینات خوبی داشته باشند تا علاوه بر دو آزادکار ملّی‌پوش خراسانی، دیگر کشتی‌گیران استان هم بتوانند با ملّی‌پوشان مبارزه و کسب تجربه کنند. استان خراسان‌رضوی در رده سنی نوجوانان ظرفیت خوبی دارد و این نوجوانان می‌توانند در آینده افتخارآفرین شوند و در این راستا باید برنامه‌ریزی درستی برای آن‌ها صورت بگیرد. این کشتی‌گیران می‎‌توانند دست‌کم تا ۱۰ سال آینده کشتی خراسان را بیمه کنند، به شرط اینکه از آن‌ها محافظت شود.

مختاری تصریح کرد: امیدواریم در مسابقات انتخابی سال آینده در بابلسر، خراسانی‌های بیشتری بتوانند در این رده سنی به تیم‌ملّی راه پیدا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->