حریق گسترده در یک مرکز خرید در چین ۶ کشته برجای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تعداد بازداشتی‌های کرانه باختری به بیش از ۹۷۰۰ نفر افزایش یافت هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد ۵۰ هزار و ۴۰۸ شهید و زخمی حاصل هفت سال تجاوز ائتلاف عربستان به یمن باقری: شورای امنیت با تصویب قطعنامه‌ الزام آوری اسرائیل را مجبور به توقف جنگ غزه کند ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید
سرخط خبرها

ترکیه هفته اول ژانویه میزبان رئیس‌جمهور کشورمان خواهد بود

  • کد خبر: ۲۰۲۲۸۸
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
ترکیه هفته اول ژانویه میزبان رئیس‌جمهور کشورمان خواهد بود
معاون وزیر خارجه گفت: رئیس جمهور، هفته اول ژانویه به ترکیه خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز علی باقری در مصاحبه با شبکه خبری اولوسال اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان هفته اول ژانویه به ترکیه خواهد رفت.

باقری با اشاره به سفر احمد یلدیز معاون وزیر خارجه ترکیه به ایران و گفتگو‌های او با همتای ایرانی و نیز وزیر خارجه کشورمان گفت: ما با ترکیه روابط گسترده‌ای داریم. دیدار من با همتای ترکیه‌ای نیز در همین چارچوب بود. ایران و ترکیه در موضوعات مختلف با یکدیگر گفتگو دارند و دیدگاه‌های خود را بررسی می‌کنند و همکاری دارند. هر موضوعی که مطرح باشد بین ما میز گفتگو برقرار می‌شود.

وی افزود: همه موضوعات سیاسی، اقتصادی و امنیتی را همواره مورد بررسی قرار می‌دهیم. درباره مسئله غزه نیز چنین است. غزه یکی از مهمترین موضوعات مورد بررسی ما بود. مسائل امنیتی را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

رئیس جمهور کشورمان مدتی پیش قرار بود به ترکیه برود که این سفر به تعویق افتاد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->