سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری
سرخط خبرها

خطیر زیر تیغ انتقاد هواداران استقلال| چرا سقف قرارداد را رعایت کردی؟

  • کد خبر: ۲۰۲۳۶۷
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
  • ۱
خطیر زیر تیغ انتقاد هواداران استقلال| چرا سقف قرارداد را رعایت کردی؟
با بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان علی خطیر بیش از هر زمان دیگری زیر تیغ انتقاد هواداران این باشگاه قرار گرفته است. هوادارانی که اعتقاد دارند آقای مدیر نباید سقف قرارداد را رعایت می‌کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، «چرا سقف قرارداد را رعایت کردی؟» این سوالی است که هواداران ناراضی استقلال مقابل علی خطیر قرار می‌دهند. مدیری که از حالا تا روزی که مدیریت استقلال را به عهده دارد، باید خودش را آماده انتقادات بیشتری درباره چرایی رعایت سقف قرارداد کند.

خطیر در همه ایامی که از دو باشگاه لیگ برتری امتیاز کسر شده بود (سپاهان و پرسپولیس)، به دفاع از سیاست‌های نقل و انتقالاتی خود می‌پرداخت و همواره بر این باور بود که زیرمجموعه‌اش قانونمدار حرکت کرده است، اما با بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس دکترین نقل و انتقالاتی او زیر سوال رفت و هواداران این باشگاه تبدیل به مخالفان سرسختش شدند.

خطیر شاید فکرش را هم نمی‌کرد سه شنبه برایش به یکی ازتلخ‌ترین روز‌های تاریخ مدیریتش در باشگاه استقلال تبدیل شود؛ اما به واقع این روز را باید سیاه‌ترین روز کاری او در باشگاه استقلال دانست چرا که تمام آن‌چه ساخته بود به یکباره برباد رفت.


موج انتقادات از علی خطیر به قدری سریع فضای رسانه‌ای را فرا گرفته که نام‌های متعددی از بازیکنانی که او نتوانست ابتدای فصل به بهانه رعایت سقف قراداد جذب کند، یکی بعد از دیگری پشت هم ردیف می‌شود.

اینکه خطیر چه طور می‌خواهد از این بحران عبور کند روشن نیست. هرچند که برخی بر این باورند بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس چندان هم برای خطیر اتفاق بدی نیست، چون استقلال نیز از خطر کسر امتیازات مصون مانده و ظاهرا دیگر حکمی در این باب صادر نخواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
0
0
خطیر زیر تیغ هوداران کیسه وقتی تاج پشتت بود چرا تخلف بیشتری برای امتیازجمع کردن بیشتر انجام ندادی میدونستی بخشیده میشند دیگرتیمها خبرنداشتندافشاریان هم بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->