صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی تأکید هیأت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای« رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران وکیل امیرحسین مقصودلو: «تتلو» برای اثبات توبه‌اش شعری در وصف امام علی (ع) می‌خواند + عکس صحبت‌های «پیمان جبلی» درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت + بیوگرافی سفیر ایران در عراق: رسانه ها برای گسترش روابط ایران و عراق به میدان بیایند بازدید هیئت رسانه‌ای ایران از از شبکه‌های خبری و رسانه‌های عراقی + تصاویر اولین تیزر فیلم موردانتظار «مگالوپولیس» (Megalopolis) فرانسیس فورد کاپولا انتشار تریلر جدید سریال Star Wars: The Acolyte + عکس و فیلم حکایت موش‌های هم‌افزا و گربه سوءاستفاده‌چی یادی از زنده‌یاد احمد گلچین معانی، شاعر، ادیب و پژوهشگر| گلچین گلزار ادب نشست گفت‌وگومحور با عنوان «مربیان و معلمان، پنجره‌هایی به سمت دانایی» پژمان جمشیدی و سام درخشانی با «تگزاس ۳» به سینما‌ها می‌آیند + زمان اکران گرد پیری بر چهره حامد بهداد + عکس
سرخط خبرها

فیلمساز و فعال هنری: بانوان مشهدی در حوزه فیلمسازی عملکردی عالی دارند

  • کد خبر: ۲۰۲۷۳۹
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
فیلمساز و فعال هنری: بانوان مشهدی در حوزه فیلمسازی عملکردی عالی دارند
فیلمساز و فعال هنری گفت: بانوان فیلمساز مشهدی در بخش مستند بسیار عالی هستند و می‌توانند تجربه خود را در اختیار دوستانی که تجربه کمتری دارند، قرار دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، داوود کرمی در جلسات مشاوره‌ای که امروز (پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲) در دومین روز رویداد رسانه ای شهربانو که در کارخانه نوآوری مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در هرگروه یک فیلمساز توانمند وجود دارد، می‌توان یک فضای تعاملی ایجاد کرد تا تجربه هارا در اختیار دیگر اعضا گروه قرار گرفت.

وی افزود: در این رویداد هر گروه اینگونه انتخاب شده است که یک فیلمساز حرفه‌ای به همراه دوستانی که سابقه کمتری دارند حضور دارند و در کنار فیلمساز‌های خیلی خوب، افراد با تجربه کمتر می‌توانند از این فضا استفاده و کمک بگیرند.

کرمی ادامه داد: هدف کلی از برگزاری رویداد ملی شهربانو، ارتقا سطح فیلمسازی بانوان مشهد است و دوستانی که از شهر‌های دیگر حضور دارند به نوعی در این حوزه کمک کننده هستند.

این مستندساز بیان کرد: در ابتدا باید فهم مشترک از کار پیدا کرد و پس از آن به صورت جداگانه با هرگروه درخصوص سوژه‌ها صحبت کرد. در این گروه‌ها اکثرا مستند ساز هستند، اما فیلمنامه نویس، انیمیشن ساز و پژوهش گر حضور دارند که بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: فیلمسازان بانوان مشهدی در بخش مستند بسیار عالی هستند که می‌توانند تجربه خود را در اختیار دوستانی که تجربه کمتری دارند، قرار دهند.
کرمی در انتها بیان کرد: ارائه‌های دیروز سوی خبری به خود می‌گرفت، اما انتظار از بانوان فیلمساز این است که ظرفیت‌های دراماتیک و سینمایی را از زندگی سوژه استخراج کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->