بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا»
سرخط خبرها

گلزار محمدی، هنرمند تئاتر عروسکی درگذشت

  • کد خبر: ۲۰۳۱۱
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
گلزار محمدی، هنرمند تئاتر عروسکی درگذشت
مرضیه برومند در پی درگذشت گلزار محمدی، دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران ( مبارک) گفت: «یکی از بهترین، مهربان‌ترین و خوش‌قلب‌ترین هنرمندان نمایش عروسکی را از دست دادیم.»

به گزارش شهرآرانیوز، گلزار محمدی، هنرمند تئاتر عروسکی که رییس انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر نیز بود، یکشنبه 18 اسفند، بر اثر بیماری سرطان از دنیا رفت.


نازیلا نوری‌شاد از دوستان این هنرمند که در چند روز گذشته همراه او بود، با تایید این خبر گفت: گلزار محمدی ساعت‌ ۳ بامداد ۱۸ اسفند ماه در سنندج درگذشت. البته او در چند روز گذشته چندان به هوش نبود.


محمدی که متولد سال ۱۳۵۶ بود و مدتی قبل در بیمارستانی در تهران بستری شده بود، با وخیم شدن حال جسمی‌اش به سنندج منتقل شد.

 

مرضیه برومند با ابراز تاسف از درگذشت گلزار محمدی گفت: یکی از بهترین، مهربان‌ترین و خوش‌قلب‌ترین هنرمندان نمایش عروسکی را از دست دادیم.

 

این هنرمند باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ادامه داد: امیدوار بودم دبیری جشنواره نمایش عروسکی تهران ـ مبارک به تقویت روح و روان گلزار کمک کند تا او بتواند بیماری خود را به سلامت از سر بگذراند که متاسفانه چنین نشد و ما یکی از مهربان‌ترین و خوش‌قلب‌ترین هنرمندان تئاتر عروسکی را از دست دادیم.

 

او ابراز امیدواری کرد مسئولان اداره کل هنرهای نمایشی زودتر فکری به حال جشنواره نمایش عروسکی بکنند و دبیر دیگری برای این رویداد مهم انتخاب شود تا این جشنواره همچون دوره‌های پیشین راه خود را با قدرت ادامه دهد و به این ترتیب روح گلزار محمدی هم شاد شود.

 

پیکر این هنرمند، صبح یکشنبه در قطعه هنرمندان بهشت محمدیه سنندج به خاک سپرده شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری مراسم در این شهر وجود نداشت.

 

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->