یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی
سرخط خبرها

انهدام باند بزرگ توزیع قرص‌های روانگردان معروف به «باند عقرب» در پایتخت (۱۰ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۳۲۵۰
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
انهدام باند بزرگ توزیع قرص‌های روانگردان معروف به «باند عقرب» در پایتخت (۱۰ دی ۱۴۰۲)
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انهدام باند بزرگ توزیع قرص‌های روانگردان معروف به «باند عقرب» در شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار ایرج کاکاوند با اشاره به انهدام باند بزرگ توزیع قرص‌های روانگردان معروف به باند عقرب در شهر تهران، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با خرید و فروش مواد مخدر در بستر فضای مجازی، بر اساس رصد‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، وب گاهی به آدرس معلوم مورد شناسایی قرار گرفت که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش قرص‌های روانگردان می‌کرد.

وی در ادامه به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و اضافه کرد: به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات این کاربر، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی، مشخص شد کاربر وبگاه مورد اشاره، قرص‌های روانگردان را از طریق سرکرده یکی از بزرگترین باند‌های تولید و پخش قرص‌های روانگردان در سطح کشور تامین می‌کرد؛ لذا با تمرکز شبانه روزی بر ارتباطات وی، سایر اعضای باند شناسایی و تحت رصد دقیق قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان ساخت: با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه این باند، مخفیگاه، انبار و محل دپو قرص‌های مورد اشاره در شرق شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی پس از انجام هماهنگی قضائی، سرکرده به همراه دو نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و قریب ۱۱۴ هزار قرص روانگردان، بیش از ۱۰ کیلو پودر آغشته به ماده مخدر شیشه، حدود ۲ هزار قوطی خالی قرص، بیش از ۳ هزار جعبه بسته بندی برای مونتاژ، ۱۰۰ هزار پوکه قرص، یک دستگاه پلمب بسته بندی قرص به همراه تجهیزات جانبی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در خاتمه با اشاره به رصد شبانه روزی اقدامات مجرمان و سودجویان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط افسران متخصص پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: برابر ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه‌ای و ماده ۷۴۳ قانون مجازات اسلامی؛ ترویج به مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است؛ پس به افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه و ترویج مصرف مواد مخدر می‌کنند هشدار می‌دهیم که پلیس با رصد دقیق و لحظه‌ای فضای مجازی اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه‌ای را به مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->