پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

دشمنان ملت ایران، ۲محور عدم مشارکت و تحریم انتخابات را در دستورکار قرار داده‌اند

  • کد خبر: ۲۰۳۲۶۷
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
  • ۱
دشمنان ملت ایران، ۲محور عدم مشارکت و تحریم انتخابات را در دستورکار قرار داده‌اند
معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرایط رقابت و مشارکت برای انتخابات ۱۱ اسفند امسال فراهم است و این در حالیست که دشمنان در مقابل صلابت و ایستادگی ملت ایران به نیرنگ‌های امنیتی و سیاسی روی آورده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست معاونان و مدیران سیاسی استانداری‌های سراسر کشور امروز (۱۰ دی ۱۴۰۲) با موضوع انتخابات، در سالن پیامبر اعظم(ص) و به ریاست سید محمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در این نشست، طی سخنانی با اشاره به تحولات جهانی و منطقه از جمله اوضاع سرزمین‌های اشغالی و شکست رژیم صهیونیستی در جنگ همه جانبه علیه مردم غزه، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بیرون مرز‌ها با همه وجود عرض اندام می‌کند و این نشان از قدرت ملت سرافراز ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره با اینکه دشمن در پی تحمل شکست‌های متعدد در عرصه‌های مختلف و در مقابل صلابت و ایستادگی ملت ایران در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در داخل کشور در آستانه انتخابات است، افزود: بررسی‌های نشان می‌دهد کانون توجه و تمرکز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های امنیتی است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه نیرنگ‌ها و اقدامات دشمن در عرصه سیاسی نیز یک سیر و تحرک صعودی را نشان می‌دهد، اظهارداشت: دشمنان ملت ایران، دو محور عدم مشارکت و تحریم انتخابات را در دستورکار قرارداده‌اند که بدون تردید با حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف با شکست روبه‌رو خواهد شد.

وی با تاکید بر جایگاه ولایت و رهنمود‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظل العالی) از ابتدای امسال تاکنون در راستای موضوع انتخابات داشته‌اند، گفت: این نشان از آن دارد که انتخابات امسال با توجه به شرایط جهانی و منطقه یک رویداد بسیار مهم است.

وی به موضوع مشارکت حداکثری به عنوان راهبرد مورد نظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: صحنه‌های پیش روی ملت ایران از جمله آیین‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه‌های مبارک رجب و شعبان فرصت مناسبی برای زمینه سازی مولفه مشارکت برای انتخابات امسال است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
0
امروزه مردم فلک زده ایران نه از دشمن و بیگانه و از روبرو، بلکه از خودی های مدعی دفاع از مردم و کشور و از پشت خنجر میخورند
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->