تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی اسپانیا، تیمی که فرانسه را قهرمان اروپا کرد! هادی ساعی جانشین وزیر ورزش می‌شود؟ بازیکن استقلال مارکوپولو شد! پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد
سرخط خبرها

نتیجه و فیلم خلاصه بازی آلومینیوم اراک و ملوان (۱۰ دی ۱۴۰۲) | تساوی شگفتی سازان

  • کد خبر: ۲۰۳۳۰۴
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
نتیجه و فیلم خلاصه بازی آلومینیوم اراک و ملوان (۱۰ دی ۱۴۰۲) | تساوی شگفتی سازان
مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی درحالی امروز مقابل هم قرار گرفتند که بواسطه نتایج شان در این فصل فوتبال ایران عنوان شگفتی سازان لیگ را با خود یدک می‌کشند.این مسابقه که تا لحظات پایانی جذاب و دیدنی دنبال می‌شد در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را باهم تقسیم کنند.

با کسب این تساوی ملوان ۲۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن به رده پنجم جدول رسید و آلومینیوم اراک هم با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم جدول باقی ماند.

پرحاشیه‌ترین اتفاق این مسابقه دردقیقه ۹۳ رقم خورد جاییکه داور گل دوم آلومینیوم در دقایق پایانی را مردود اعلام کرد. صحنه مشکوکی که باعث اعتراض شدید نیمکت نشینان و بازیکنان اراکی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->