چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا
سرخط خبرها

بهترین دفاع نیم فصل بدون سهمیه در تیم ملی| چشم پوشی قلعه‌نویی از استقلالی‌ها

  • کد خبر: ۲۰۳۵۵۰
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
بهترین دفاع نیم فصل بدون سهمیه در تیم ملی| چشم پوشی قلعه‌نویی از استقلالی‌ها
از میان مدافعان تخصصی استقلال هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده و این موضوع دلخوری برخی بازیکنان این تیم را به همراه داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در پایان نیم فصل اول موفق شد بهترین خط دفاع را به خود اختصاص دهد، اما از میان مدافعان تخصصی این تیم هیچ بازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

روزبه چشمی که اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، ذاتا هافبک دفاعی است و به دلیل کمبود بازیکن در این پست برای استقلال در خط دفاع بازی کرده و قلعه‌نویی نیز قصد دارد از این بازیکن در پست هافبک بازی بگیرد.

اما سوالی که امیرقلعه‌نویی باید به آن پاسخ دهد این است که چرا بهترین خط دفاع لیگ برتر هیچ گزینه‌ای در ترکیب تیم ملی ندارد؟!

اینکه روزبه چشمی به تیم ملی دعوت شده بیشتر به جهت بازی در پست هافبک میانی است، اما دیگر بازیکنانی که در نیم فصل اول برای استقلال زحمت کشیدند انتظار داشتند توسط امیرقلعه‌نویی دعوت شوند که حردانی و سهرابیان از جمله این بازیکنان محسوب می‌شوند.


بدون شک اگر مرادمند نیز دچار مصدومیت نمی‌شد و پیوسته برای استقلال بازی می‌کرد، انتظار داشت در تیم ملی حضور یابد، اما به هرحال ماجرای لیست تیم ملی به سمتی پیش رفت که از استقلال فقط دو بازیکن در فهرست نهایی قرار بگیرند.

با توجه به اینکه سرنوشت قلعه‌نویی در تیم ملی نیز وابسته به نتایج او در جام ملت‌های آسیا است باید دید این بازیکنان بعد از جام ملت‌ها صحبتی دراین خصوص انجام خواهند داد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->