سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

سه عکاس مشهدی لقب جهانی عکاسی را کسب کردند

  • کد خبر: ۲۰۳۷۸۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
سه عکاس مشهدی لقب جهانی عکاسی را کسب کردند
فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی در سال ۲۰۲۳، ۱۱ عکاس ایرانی را معرفی کرد که در این بین سه عکاس مشهدی موفق به اخذ درجه هنری و لقب عکاسی جهانی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز از فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی یا فیاپ مجموعه فدراسیون‌های عکاسی ملی در کشور‌های مختلف را شامل شده و در حال حاضر ۹۰ کشور در آن عضو هستند.

فیاپ تنها موسسه بین‌المللی در زمینه هنر عکاسی هست که از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است و در پنج قاره نمایشگاه و جشنواره به صورت رایگان برگزار می‌کند و در زمینه صلح عمومی و ارتقای هنر عکاسی از سال ۱۹۴۷ تا کنون فعالیت دارد.

سه عکاس مشهدی لقب جهانی عکاسی را کسب کردند

فدراسیون سالانه به عکاسانی که در سطح جهان درخشش داشتند و جوایز متعدد کسب کردند لقب و درجه هنری اعطا می‌نمایند.

در سال ۲۰۲۳ نیز پس از بررسی‌های متعدد ۱۱ عکاس از ایران موفق به اخذ لقب هنری شده که در این بین سه عکاس از اعضای هیئت مدیره موسسه عکاسان خراسان رضوی مهدی زابل عباسی برای چهارمین بار موفق به اخذ درجه هنری و نشان نقره‌ای هنرمند ممتاز عکاسی، محمد مختارنیا و امیرحسین اباذریان موفق به اخذ درجه هنری و لقب هنرمند فیاپ گردیدند.

محمد مختارنیا، مسئول روابط عمومی موسسه عکاسان خراسان رضوی گفته است آقای مهدی زابل عباسی در جهت کسب لقب EFIAP/S تا کنون بیش از ۷۵۰ عکس پذیرفته در ۵۰ جشنواره از جمله آمریکا، اسپانیا، کانادا، لهستان، هند و ... داشته است و از جمله جوایز مهم دریافتی وی مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا، مداا طلای فیاپ و روبان افتخار و لوح‌های تقدیر متعدد است.

همچنین من و آقای اباذریان در جهت کسب لقب AFIAP تا کنون بیش از ۵۰ عکس پذیرفته شده در جشنواره‌های مختلف از جمله کانادا، هند، لهستان، ترکیه و... داشته ایم و از جمله جوایز مهم به کسب مدال طلا و روبان افتخار و دیپلم تقدر و تقدیر ویژه هیئت داوران می‌توان اشاره کرد.

با کسب این القاب جهانی هنری توسط عکاسان خراسان رضوی آقای امیرحسین اباذریان جوان‌ترین دارنده لقب عکاسی جهانی از فدراسیون جهانی عکاسی در ایران گردید و همچنین آقای مهدی زابل عباسی با کسب لقب EFIAP/S در جمع سه نفر اول کشور که دارنده این لقب هستند قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->