موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم سوناک: لفاظی‌های هسته‌ای مقام‌های روس هیچ توجیهی ندارد شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد کشته‌شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته‌های تل‌آویو به ۱۱ تن رسید خانواده اسرا: نتانیاهو تبادل اسراء را بپذیرد | جان اسرا درخطر است واکنش نتانیاهو و سران اسرائیل به کشته شدن هشت نظامی رژیم صهیونیستی در رفح
سرخط خبرها

اسلامی: افتتاح دومین کلینیک پلاسماتراپی مشکلات بیماران دیابتی را کاهش داده است

  • کد خبر: ۲۰۳۹۳۸
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
اسلامی: افتتاح دومین کلینیک پلاسماتراپی مشکلات بیماران دیابتی را کاهش داده است
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: افتتاح دومین کلینیک پلاسماتراپی برای درمان زخم گشایش بزرگی بود. این کلینیک می‌تواند رنج و محنتی که به ویژه بیماران دیابتی و زخم‌هایی که پیشروی زیادی دارند را تسکین دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از یافته‌ها و فناوری‌هایی که در اختیار سازمان انرژی اتمی هست امروز هم‌تراز با کشور‌های پیشرو در اختیار مردم عزیز قرار گرفته است.

وی گفت: دو بخش را ما دنبال کردیم اولاً افتتاح دومین کلینیک پلاسماتراپی برای درمان زخم گشایش بزرگی بود. این کلینیک می‌تواند رنج و محنتی که به ویژه بیماران دیابتی و زخم‌هایی که پیشروی زیادی دارند را تسکین دهد.

اسلامی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم این کلینیک‌ها را گسترش دهیم و خدمات بیشتری را در این راستا به مردم ارائه دهیم و این نیز یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده که فناوری هسته‌ای در زندگی مردم موثر باشد که انجام شد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: دومین اتفاق این بود که با سمپوزیومی که برگزار شد دومین سامانه پلاسماتراپی جهت درمان سرطان هم رونمایی شد، خدا را شاکریم به خصوص برای بانوان عزیز که با این بیماری فراگیر درگیر هستند این فناوری کمک می‌کند که بتواند زود هنگام از این بیماری پیشگیری و درمان شود.

رونمایی از سامانه «پلاسما تراپی»

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: بخش امنیت غذایی و سلامت مهم‌ترین دستاوردی است که در فناوری هسته‌ای می‌تواند برای زندگی مردم وجود داشته باشد، ما این فرایند پرتودهی را آغاز کردیم تا مردم بتوانند مواد غذایی سالم و بدون عوارض استفاده کنند که خود به خود منجر به کاهش بیماری خواهد شد.

وی گفت: از همه مهمتر اینکه این اقدام منجر به جلوگیری از ایجاد ضایعات می‌شود و برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی نیز می‌تواند مفید فایده باشد. این حرکت آغاز شده است و به تدریج نتایج آن را شاهد هستیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->