حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است
سرخط خبرها

۳ ماه پس از طوفان الاقصی

  • کد خبر: ۲۰۴۱۴۱
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
۳ ماه پس از طوفان الاقصی
جنگ در غزه در حالی وارد نودمین روز خود شد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شمال و جنوب نوار غزه و مقابله نیرو‌های مقاومت با آن‌ها در تمامی محور‌ها ادامه داشته و ترور «صالح العاروری» نائب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس احتمال تشدید تنش را افزایش داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در نتیجه حملات توپخانه‌ای مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به خان‌یونس در جنوب نوار غزه دستکم ۲۷ فلسطینی شهید و زخمی شدند.

در این خصوص برخی منابع پزشکی و محلی گزارش دادند جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی حملات هوایی را آغاز کرده و مسجد الخلفاء در غرب خان یونس، مناطق اطراف بیمارستان ناصر و چند خانه‌ای را که آوارگان در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند که در نتیجه آن دستکم ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر زخمی شدند.

طبق گزارش خبرگزاری سما، در حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه دیر البلح در مرکز نوار غزه، دستکم چهار فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های دشمن صهیونیستی یک خانه واقع در نزدیکی بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چند تن زخمی شدند.

همچنین در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منزلی در غرب دیر البلح که متعلق به خانواده حموده بود، هفت تن شهید شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حمله‌ای که به نزدیکی مسجدی در محله السلام در شرق رفح انجام و چند شهروند فلسطینی را هدف قرار داد که در نتیجه آن چهار تن شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

همین‌طور در حمله ارتش اشغالگر به منزلی در منطقه السوارحه در غرب النصیرات در مرکز نوار غزه، دو تن شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند، همزمان حملات هوایی شدیدی نیز علیه اردوگاه النصیرات انجام شد.

ارتش و توپخانه رژیم صهیونیستی حملات هوایی شدیدی را علیه مناطق شمال نوار غزه آغاز کردند که چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در غزه نیز با اشاره به حملات توپخانه‌ای شدید دشمن در طول شامگاه گذشته علیه محله‌ها و خانه‌های واقع در مرکز نوار غزه، اعلام کرد که مناطق معن، المناره و قیزان النجار در جنوب خان یونس هدف حمله توپخانه‌ای شدید دشمن قرار گرفتند.

همچنین این منبع از درگیری‌ها و انفجار‌های شدید در النصیرات واقع در مرکز نوار غزه و حملات هوایی متعدد به اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه خبر داد.

مقابله نیرو‌های مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست نیز در تمامی محور‌ها ادامه دارد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس از هدف قرار دادن چندین تانک و خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با راکت‌های «یاسین ۱۰۵» در غزه خبر داد.

در کرانه باختری نیز اشغالگران به شهرک حوسان در بیت لحم یورش بردند و در درگیری‌هایی در شهرک طمون در جنوب طوباس شکل گرفت، یک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید.

پس از سخنرانی شامگاه چهارشنبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی وضعیت مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی با لبنان را بررسی کرده و مدعی شد که نیرو‌های این ارتش از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که آژیر‌های هشدار در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.

همچنین روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت امروز نوشت، پس از تهدید‌های روز گذشته دبیرکل حزب‌الله، شهرداری حیفا تصمیم گرفت پناهگاه‌های شهر را باز کند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساختمانی سه طبقه واقع در مرکز شهرک الناقوره در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

همچنین یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک موشکی محله الجامع در مرکز شهرک یارون در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلیر و شریف آن، محل‌های استقرار سربازان صهیونیست در مناطق مختلف از جمله سایت «برکه ریشا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز کشته شدن یکی از نیروهایش در درگیری‌های شمال نوار غزه و زخمی شدن دو تن دیگر از آن‌ها در نتیجه اصابت موشک ضد زره که از لبنان شلیک شده بود، تایید کرد.

تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به بیش از ۲۲ هزار و ۳۰۰ شهید افزایش یافت که ۹۶۰۰ تن از آن‌ها کودک و ۶۷۵۰ تن دیگر زن بودند، همچنین ۷۰۰۰ فلسطینی در این جنگ مفقود و بیش از ۵۷ هزار و ۲۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->