سرخط خبرها

فصل پنجم حسینیه معلی در اعیاد شعبانیه روی آنتن تلویزیون می‌رود+ اسامی داوران

  • کد خبر: ۲۰۴۵۰۲
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
فصل پنجم حسینیه معلی در اعیاد شعبانیه روی آنتن تلویزیون می‌رود+ اسامی داوران
فصل پنجم برنامه حسینیه معلی بناست در اعیاد شعبانیه با حضور سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، سیدرضا نریمانی و نزار القطری به عنوان کارشناس و داور روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» هرساله در دو رویکرد عزا و شادی تهیه شده و روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. این برنامه در ایام ماه محرم و صفر با رویکرد عزا و در ایام اعیاد شعبانیه با رویکرد جشن و شادی تهیه و تولید می‌شود.

فصل پنجم برنامه حسینیه معلی بناست در ایام اعیاد شعبانیه با حضور سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، سیدرضا نریمانی و نزار القطری به عنوان کارشناس و داور روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

در این برنامه در ۴ فصل گذشته سید مجید بنی‌فاطمه، مهدی رسولی، سعید حدادیان، حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، احمد واعظی، مهدی سلحشور، محمد صمیمی، عبدالرضا هلالی و میثم مطیعی به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند. نکته جالب این است که در تمام فصل‌های گذشته همواره مهدی رسولی به عنوان کارشناس و داور حضور داشت، اما در فصل پنجم این مداح اهل بیت (ع) از جمع داوران و کارشناسان کنار رفته است.

اجرای این فصل از معلی هم همچون فصل قبلی، به عهده نجم‌الدین شریعتی است.

برنامه حسینیه معلی در شبکه سوم سیما تلاش داشته است که به سنت‌های عزاداری و علاقه ایرانیان به ذوات مقدسه بپردازد و گوشه‌هایی از آن را به سبک و سیاق خود به تصویر بکشد. عوامل سازنده این برنامه سیدبشیر حسینی به عنوان تهیه کننده و سعید ستودگان در مقام کارگردان هستند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->