یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

مصرف مواد مخدر، دوباره برای ایلان ماسک حاشیه درست کرد

  • کد خبر: ۲۰۴۷۳۸
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مصرف مواد مخدر، دوباره برای ایلان ماسک حاشیه درست کرد
طبق گزارش وال استریت ژورنال احاتمالا ایلان ماسک توئیت معروفش در سال ۲۰۱۸ را تحت تأثیر موادر مخدر زده باشد.

به گزارش شهرآرانیوز - ظاهراً توییت حاشیه‌ساز سال ۲۰۱۸ ایلان ماسک که به خصوصی کردن تسلا اشاره می‌کرد، تحت تأثیر مواد مخدر نوشته شده است.

ایلان ماسک در سال ۲۰۱۸ که همچنان رئیس هیئت‌مدیره‌ی تسلا بود، وقتی در توییتر اعلام کرد که «در نظر دارد تسلا را با قیمت ۴۲۰ دلار خصوصی کند» سهامداران را شوکه کرد؛ چون کد ۴۲۰ به ماری‌جوانا اشاره دارد. در ادامه‌ی آن توییت، ماسک افزود: «تأمین مالی انجام شد.»

به گزارش وال‌استریت ژورنال، اعضای هیئت مدیره تسلا نگران بودند که ماسک تحت تأثیر مصرف مواد مخدر، چنین توییتی زده باشد.

برخلاف گزارش‌های قبلی که مدعی شده بودند مدیر عامل تسلا موضوع خصوصی کردن شرکتش را یک هفته قبل از انتشار توییت با هیئت مدیره مطرح کرده، گزارش جدید حاکی از این است که اعضای بی‌خبر هیئت مدیره از پیام ماسک غافلگیر شدند.

اکنون مشخص شده است که در آن سال برخی از اعضای هیئت مدیره تسلا به‌طور خصوصی در بین خودشان از توییت‌های ماسک ابراز نگرانی کرده بودند و از او خواسته بودند به مرخصی اجباری برود.

پس از این توییت ماسک در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفت که رهبری تسلا «طاقت‌فرسا» و سال گذشته «سخت‌ترین و دردناک‌ترین سال» زندگی حرفه‌ای او بوده است. این مصاحبه همچنین شامل گزارشی بود که نگرانی هیئت مدیره تسلا را در مورد استفاده ماسک از زولپیدم (داروی خواب‌آور) و اینکه آیا این موضوع می‌تواند با توییت‌های آخر شب او مرتبط باشد، نشان می‌داد.

منابع آگاه به ژورنال گفتند که ماسک ممکن است در طول مصاحبه با نیویورک تایمز نیز «تحت تأثیر» بوده باشد و افزودند که تیم ارتباطی تسلا حتی اطلاع نداشت که او قصد دارد با یک خبرنگار مصاحبه کند.

ماسک گفته است که مصرف دارو‌های غیرقانونی را دوست ندارد، اما گفته می‌شود میلیاردر حاشیه‌ساز از دارو‌هایی مثل دوز‌های کوچک کتامین برای درمان افسردگی استفاده کرده است. ماسک در مهمانی لس‌آنجلسی که خودش میزبان بود، چندین بار LSD و در سال ۲۰۱۹ در مکزیک، قارچ روانگردان مصرف کرده است.

شاید مصرف مواد مخدر در حوزه‌ی بازیگران قدرت سیلیکون، ولی رایج باشد؛ اما استفاده غیرقانونی از مواد مخدر برای فردی مانند ماسک که شرکت موشکی اسپیس ایکسش به میلیارد‌ها دلار در قرارداد‌های دولتی متکی است، باعث ایجاد نگرانی می‌شود.

به گفته اداره خدمات بهداشت روانی و سوء‌مصرف مواد، شرکت‌ها برای دریافت این قراردادها، ملزم به رعایت قانونِ محلِ کارِ عاری از مواد مخدر هستند.

توییت ۲۰۱۸ پیامد‌های خاص خود را داشت. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بررسی اظهارات ماسک را آغاز و شکایتی را تنظیم کرد که منجر به جریمه ۴۰ میلیون دلاری شد. همچنین در‌حالی‌که تسلا دو مدیر مستقل را به هیئت مدیره خود منصوب کرد، ماسک با کناره‌گیری از سمت ریاست تسلا موافقت کرد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->