کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

هشدار سازمان جهانی بهداشت: حمام خون در غزه باید متوقف شود

  • کد خبر: ۲۰۴۸۷۴
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
هشدار سازمان جهانی بهداشت: حمام خون در غزه باید متوقف شود
رئیس سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد که باید حمام خونی که در نوار غزه از حدود سه ماه پیش توسط صهیونیست‌ها به جریان افتاده، متوقف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس سازمان جهانی بهداشت در ایکس (توییتر سابق) نوشت: «این سازمان گزارش‌های نگران‌کننده‌ای از تشدید جنگ (غزه) و دستورالعمل‌های بی‌وقفه برای تخلیه در نزدیکی بیمارستان الأقصی دریافت می‌کند.»

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، گبریسوس در ادامه افزود، شدت یافتن جنگ غزه بیش از ۶۰۰ بیمار و اکثر کادر پزشکی را به ترک این بیمارستان واقع در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه مجبور کرده و مکان آن‌ها تاکنون نامشخص است.

وی همچنین تصریح کرد، هیچ بیمارستانی در شمال غزه وجود ندارد که کادر پزشکی آن به طور کامل کار کند. مأموریت دیگر سازمان ملل امروز به دلیل خطرات و عدم کسب مجوز‌های لازم لغو شده و در اماکن دیگر غزه تنها تعداد کمی از مراکز بهداشتی در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان جهانی بهداشت گفت، پس از گذشت سه ماه از جنگ، تضمین نکردن مراقبت‌های بهداشتی غیر قابل تصور است.

وی ادامه داد، حمام خون در غزه باید متوقف شود.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر (دهم آذر) بار دیگر از سر گرفته شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->