شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران واکنش وزارت خارجه به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که نمایندگان در نظارت، افراط یا تفریط نکنند تجهیزات هوایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی در خدمت تأمین امنیت زائران اربعین حسینی
سرخط خبرها

امیر آشتیانی: در مرحله طراحی مفهومی ساخت بالگرد بومی هستیم

  • کد خبر: ۲۰۴۹۷۰
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
امیر آشتیانی: در مرحله طراحی مفهومی ساخت بالگرد بومی هستیم
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: در مرحله طراحی مفهومی ساخت بالگرد ملی یا بومی هستیم. در زمینه تعمیرات اساسی بالگردها، در حوزه شرقی و غربی در حال انجام کار هستیم و هیچ مشکلی در تعمیرات اساسی نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح درخصوص ساخت بالگرد ملی، بیان کرد: در مرحله طراحی مفهومی ساخت بالگرد ملی یا بومی هستیم. در زمینه تعمیرات اساسی بالگردها، در حوزه شرقی و غربی در حال انجام کار هستیم و هیچ مشکلی در تعمیرات اساسی نداریم.

وی افزود: ساخت بالگرد ملی در حقیقت دستیابی به این فناوری است که بتوانیم ابتدائاً در تعمیرات و ساختن قطعات همه بخش‌های بالگرد اقدام کنیم که این کار شده و طراحی مفهومی نیز تمام شده و باقی مراحل دنبال می‌شود لذا در آینده نه چندان دور حتماً ساخت بالگرد ملی به سرانجام خواهد رسید.

وزیر دفاع درخصوص فروش دستاورد‌های وزارت دفاع به سایر کشور‌ها گفت: غالب کشور‌های آزادیخواه و مستقل از دستاورد‌های ما استفاده می‌کنند چرا که آن‌ها به دنبال تأمین امنیت خودشان هستند.

وی اضافه کرد: ما از سوی کشور‌هایی که مشکلات مرزی و مشکلات مقابله با مواد مخدر و تروریست دارند، در خواست‌های بسیار زیادی برای خرید سلاح داریم. با توجه به اینکه در کمک کردن به کشور‌ها یکسری ملاحظات، شرایط و قوانین را باید رعایت کنیم، با حفظ این ملاحظات و قوانین به این کشور‌ها کمک‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد.

امیر آشتیانی به میزان ارز آوری از فروش دستاورد‌های وزارت دفاع اشاره و اعلام کرد: میزان ارز آوری نسبت به دو سال گذشته چند برابر افزایش داشته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->