ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

امروز سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس معرفی می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۵۰۰
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
امروز سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس معرفی می‌شود
محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل تیم پرسپولیس شب گذشته روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر از سمتش در تیم پرسپولیس استعفا کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، رسول پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بنای کار حفظ اعتماد هواداران و سرمایه مادی و معنوی آنهاست و در این مورد با کسی تعارف نداریم. ما هم از رسانه‌ها در جریان استعفای مدیر عامل سابق قرار گرفتیم و امروز در جلسه هیات مدیره سرپرست مدیر عاملی مشخص می‌شود.

رسول پناه گفت: هواداران ذره‌ای نگران نباشند پرسپولیس مقتدر و با شفافیت و صحت اداره می‌شود و اجازه نمی‌دهیم با هیاهو  و شایعه امنیت روانی باشگاه و هواداران را بر هم بزنند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای دخالت وزارت ورزش در امور باشگاه گفت: تا قبل از واگذاری که اراده دولت و وزارتخانه است ما قانونا مسائل کلان خود و حسابرسی و موارد نظارتی را با وزارتخانه هماهنگ می‌کنیم، ولی این نهاد هیچ دخالت مدیریتی ندارد و هیات مدیره پرسپولیس مستقل و با برنامه کار‌ها را پیش می‌برد.
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->