مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

حسن‌زاده: در ۲ دیدار گذشته از تمرکز لازم برخوردار نبودیم

  • کد خبر: ۲۰۵۲۷۳
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
حسن‌زاده: در ۲ دیدار گذشته از تمرکز لازم برخوردار نبودیم
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: دلیل شکست فرش‌آرا در ۲ دیدار گذشته به دلیل این بود که از تمرکز کافی برخوردار نبودیم.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت فرش‌آرا پس از کسب ۲ شکست سنگین متوالی در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: در ۲ بازی گذشته از تمرکز لازم برخوردار نبودیم. به لحاظ فنی نیز عملکرد خوبی نداشتیم. در دیدار با حافظ سازی بیش از ۲۵ موقعیت گل ایجاد کردیم، اما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. همچنین بیش از ۹۰ درصد دقایق بازی، بازی یکطرفه بود. شاید یکی از بازی‌های نادر لیگ برتر به لحاظ تعداد موقعیت‌های گل و درصد مالکیت توپ بوده که کاملا یک طرفه بوده است.

وی افزود: به دلیل عدم تمرکز بازیکنان نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود دست یابیم. همچنین وحید ندری، حمید قهرمانی و قدرت بهادری را در اختیار نداشتیم که این موضوع نیز مزید بر علت شد که نتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد یادآور شد: خداراشکر پس از کسب ۲ شکست هنوز جایگاهمان در جدول تغییر نکرده است. در ادامه با تمرکز بیشتر روی شرایط روحی و روانی بازیکنان کار خواهیم کرد تا بتوانیم جایگاه خود در لیگ برتر را حفظ کنیم.

حسن‌زاده در خصوص دیدار آتی تیمش با شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: نتایج شهرداری ساوه نشان می‌دهد که تیم دونده و جنگنده‌ای در لیگ برتر است که به راحتی شکست نمی‌خورد. در دیدار‌های خانگی‌اش نیز امتیاز گرفتن از شهرداری ساوه بسیار سخت است. در دیدار‌هایی هم که شکست خورده با نتایج نزدیک بازی را به رقبایش واگذار کرده است.

وی گفت: قطعا بازی سختی در ساوه خواهیم داشت. امیدوارم روند بازی به گونه‌ای پیش برود که ما زننده گل اول بازی باشیم و اتفاقی که در ۲ بازی گذشته رخ داد مجددا برای فرش‌آرا تکرار نشود. یکی از مسائلی که در ۲ شکست قبلی فرش‌آرا تاثیرگذار بود شروع بد تیم ما در هر دو بازی بود؛ چرا که در اکثر بازی‌ها شروع خوبی داشتیم و با گلزنی از حریف خود پیش افتاده و در انتها ۳ امتیاز را کسب می‌کردیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص محرومین و مصدومین فرش‌آرا برای دیدار با شهرداری ساوه بیان کرد: سینا اسدی در دیدار قبلی به علت دریافت کارت قرمز از حضور در این دیدار محروم است. همچنین قدرت بهادری را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. بهادری در دیدار با تیم اراک دچار مصدومیت شد که صلاح دیدیم تا زمانی که مصدومیت قدرت بهادری به طور کامل رفع نشده تا از او استفاده نکنیم که مصدومیتش شدیدتر نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->