راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برتری ۵ گله ایران مقابل اندونزی

  • کد خبر: ۲۰۵۲۹۷
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
برتری ۵ گله ایران مقابل اندونزی
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی تدارکاتی خودش قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، با ۵ گل اندونزی را در هم کوبید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی کشورمان در یک مسابقه یکطرفه موفق شد اندونزی را به ۵ گل شکست دهد.

سامان قدوس در دقیقه سه، روزبه چشمی در دقیقه ۲۲، شهریار مغانلو در دقیقه ۳۶ و مهدی قائدی در دقایق ۷۰ و ۸۷ پنج گل ایران را به ثمر رساندند.

تیم ملی در این مسابقه با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت. در نیمه نخست، سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش، شهریار مغانلو به میدان رفتند.

در نیمه دوم با تصمیم سرمربی تیم ملی ترکیب تیم به طور کلی تغییر کرد و ایران با ترکیب پیام نیازمند، حسین کنعانی زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قائدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان رفت.

شاگردان امیر قلعه نویی در اولین مسابقه خود در این تورنمنت روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ به مصاف تیم ملی فلسطین می روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->