تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

طوفان باشو پشت در‌های بسته

  • کد خبر: ۲۰۵۳۳۳
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
  • ۱
طوفان باشو پشت در‌های بسته
مهدی قایدی با ۲ گلی که در بازی با اندونزی به ثمر رساند خود را به عنوان یکی از مدعیان حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مطرح کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی قایدی در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اندونزی که جنبه تدارکاتی داشت موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند.

قایدی در حالی موفق به ثبت اولین دبل خود در این بازی شد که تا یک ماه قبل از جام ملت‌های نامش در فهرست اعزامی قرار نداشت، اما درخشش باشو در لیگ امارات و گل‌زنی‌های پی‌درپی در ترکیب تیم الاتحاد کلبا باعث شد تا امیر قلعه‌نویی دوباره این بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا بخواند و از او در ترکیب تیم ملی استفاده کند.


پیش‌تر نیز گفته شد که قلعه‌نویی قصد ندارد از قایدی یک نیمکت‌نشین یا یک سکونشین بسازد. سرمربی تیم ملی به دنبال استفاده مناسب از این بازیکن ریزنقش است و در جریان بازی با اندونزی نیز مشخص شد که سرمربی تیم ملی نظری ویژه روی این بازیکن دارد و می‌خواهد از باشو در ترکیب تیمش استفاده کند.

دو گلی که این بازیکن وارد دروازه اندونزی کرد نقشی حیاتی در تثبیت جایگاهش در تیم ملی خواهد داشت و امیر قلعه‌نویی را برای به کارگیری از این بازیکن بیشتر ترغیب خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
0
0
جو گیر نشید خواهشاً .... طوفان زمانی معنی دست می‌کنه که اولا دل میلیون ها به وجد بیاد و حال میلیون ها آدم خوب بشه و شما جلوی چشم هزاران تماشاگر بتونید جلوی یک تیم اسم و رسم دار یک موفقیت و به یک برد شیرین برسید نه اینکه پشت درهای بسته اونم جلوی یک تیمی که حتی برای تمرین کردن هم رقیب رده پایینی حساب میشه شما اسمش رو بذارید طوفان ....!!!! جلوی ازبکستان دوتا گل زده خودتون رو نتونستید حفظ کنید بعد من موندم شما به چی می‌نازید ..!!! بازی دو هیچ برده رو با مساوی عوض کردید ...!!! فازتون چیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->