شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند
سرخط خبرها

آتش سوزی گسترده در یکی از پایگاه‌های اسرائیلی در مرکز فلسطین اشغالی

  • کد خبر: ۲۰۵۲۹۸
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
آتش سوزی گسترده در یکی از پایگاه‌های اسرائیلی در مرکز فلسطین اشغالی
همزمان با هدف قرار گرفتن پایگاه فرماندهی شمال فلسطین اشغلی، یک پایگاه نظامی صهیونیستی در مرکز فلسطین اشغالی طعمه آتش شد.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه یدیعوت آحارانوت با اعلام این خبر افزود، این آتش سوزی بسیار گسترده در یکی از پایگاه‌های نظامی در منطقه تل هشومیر در مرکز (فلسطین اشغالی) رخ داده است و نیرو‌های امدادی و آتش نشان به سرعت به سوی این منطقه حرکت کردند، در حالی که نیرو‌های امنیتی پایگاه مذکور را به محاصر در آوردند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، ارتش اسرائیل اجازه انتشار جزئیات بیشتری در رابطه با این آتش سوزی را نمی‌دهد، اما مسئولین نظامی قول داده‌اند به محض اطمینان خاموشی کامل آتش تحقیقات خود را در رابطه علت وقوع این حادثه آغاز خواهند کرد.

این آتش سوزی در حالی صورت می‌گیرد که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ساعت‌ها بایکوت خبری، اجازه داد تا خبر حمله به مقر فرماندهی منطقه شمالی در صفد رسانه‌ای شود.

رسانه‌های مختلف عبری زبان از جمله روزنامه ماکوریشیون خبر دادند، ناظر نظامی انتشار اخبار در مطبوعات مجوز انتشار خبر حمله پهپادی حزب الله به پایگاه مقر فرماندهی شمالی اسرائیل در صفد رسانه‌ای شود.

در ادامه این خبر آمده است، ارتش اسرائیل حاضر نشد حجم تلفات و خسارات وارد شده به این پایگاه را اعلام کند، اما ادعا کرد که تلفات جانی در پی نداشته است.

در ادامه گزارش تاکید شده است، ارتش اسرائیل در حالی این مسئله را تایید می‌کند که حزب الله پیش از اعلام کرده بود که این دومین واکنش حزب به ترور صالح العاروری مسئول عالی رتبه حماس است.

قبل از این حزب الله شنبه گذشته با استفاده از یک گلوله غیر عادی پایگاه هوایی موجود در کوه میرون را مورد هدف قرار داده و زیان‌های گسترده‌ای را به آن وارد کرده بود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم به نقل از منابع آگاه در پایگاه ادعا کرد، این تهاجم با استفاده از دو پهپاد انجام گرفت و تنها یکی از پهپاد‌ها منفجر شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->