ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سپاهان رسما در نقش جهان میزبان الهلال شد + عکس

  • کد خبر: ۲۰۵۳۹۴
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
سپاهان رسما در نقش جهان میزبان الهلال شد + عکس
محرومیت میزبانی سپاهان درآسیا تمام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان این قاره را اعلام کرد.

براساس برنامه اعلامی تیم فوتبال سپاهان بعنوان تنها نماینده ایران در این مرحله روز پنچشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مسابقه رفت باید از الهلال در ورزشگاه نقش جهان میزبانی کند. مسابقه برگشت دو تیم هم در ۳ اسفند ماه در عربستان برگزار می‌شود.

پیش از این با رای کمیته انضباطی AFC سپاهان از میزبانی در نقش جهان محروم شده بود، اما به نظر می‌رسد که موارد مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برطرف شده تا دوباره زردپوشان اصفهانی در ورزشگاه خانگی از حریفانشان میزبانی کنند.

سپاهان رسما در نقش جهان میزبان الهلال شد + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->