مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

جریان مذاکره پرسپولیس با بهترین بازیکن آسیا چیست؟

  • کد خبر: ۲۰۵۷۶۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
جریان مذاکره پرسپولیس با بهترین بازیکن آسیا چیست؟
باشگاه پرسپولیس پولی برای جذب بهترین بازیکن سابق آسیا ندارد.

به گزاش شهرآرانیوز، در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با عبدالکریم حسن بازیکن سابق تیم ملی قطر و السد مطرح شده که جالب به نظر می آید.

این مدافع چپ پا در سال ۲۰۱۸ عنوان بهترین بازیکن آسیا را تصاحب کرد اما در یکی دو سال اخیر با افت فاحشی مواجه شده است. او بعد از جدایی از السد برای ادامه فوتبالش راهی کویت شد و در شرایط فعلی نیز به باشگاه پرپسولیس معرفی شده تا بتواند دوباره احیا شود.

عبدالکریم تحت قرارداد باشگاه کویتی است و برای حضور در پرسپولیس دستمزد قابل توجهی هم طلب کرده که با استقبال درویش مواجه نشده است. در حقیقت باشگاه پرسپولیس فقط در صورتی حاضر است این بازیکن را به خدمت بگیرد که هیچ پرداختی به باشگاه کویتی نداشته باشد و رضایت نامه او قرضی صادر شود.

دستمزد خود عبدالکریم هم باید به اندازه بازیکنان ملی پوش پرپسولیس باشد. باید دید این مدافع چپ پا با این شرایط سرخپوش خواهد  شد یا نه. هر چند او با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->