واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی_انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است پژهشگر مسایل نظامی صهیونیست: اهداف جنگ غزه تضاد دارند برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
سرخط خبرها

انگلیس در فکر پر کردن کمبود نیرو در ارتش با زنان

  • کد خبر: ۲۰۶۱۷۳
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
انگلیس در فکر پر کردن کمبود نیرو در ارتش با زنان
وزیر دفاع انگلیس گفته، زنان راه حل بحران سربازگیری و استخدام برای نیرو‌های مسلح این کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، گرنت شپس در پاسخ به این سوال که آیا شخصا کاری برای حل بحران سربازگیری و استخدام نیرو در ارتش انجام می‌دهد یا خیر، گفت: چیزی که من به شدت به آن علاقه دارم، داشتن ارتشی است که باید به شکل امروزی نماینده کشور باشد. درست نیست که سهم زنان در ارتش ما هنوز فقط ۱۱ یا ۱۲ درصد باشد، درحالیکه زنان نیمی از جمعیت انگلیس را تشکیل می‌دهند.

به نوشته روزنامه تلگراف، در حال حاضر، حضور زنان در نیرو‌های تمام وقت مسلح انگلیس ۱۱.۳ درصد است. ۱۳ درصد در نیروی دریایی سلطنتی و تنها ۱.۸ درصد از تفنگداران دریایی سلطنتی را هم زنان تشکیل می‌دهند. همچنین زنان از سال ۲۰۱۸ فقط اجازه پیوستن به نیروی دریایی را داشته‌اند. آن‌ها تقریبا ۱۶ درصد از نیروی هوایی سلطنتی و ۱۰.۳ درصد از ارتش را تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که موسسات خیریه‌ای که با پرسنل نظامی زن سر و کار دارند از رواج خشونت‌های جنسی در ارتش خبر داده‌اند و به تلگراف گفته‌اند که فرهنگ تجاوز "همه گیر" در ارتش وجود دارد.

در همین حال، رسوایی‌های متعددی بر وزارت دفاع فشار آورده تا به مشکلات مربوط به نحوه رفتار با زنان در ارتش رسیدگی کند.

در اکتبر ۲۰۲۲، نیروی دریایی سلطنتی مجبور شد تحقیقاتی را درباره اتهامات تهدید به تجاوز جنسی و تجاوز جنسی در زیردریایی‌های هسته‌ای این کشور آغاز کند.

شپس این اظهارات را در حالی بیان کرد که نیرو‌های مسلح انگلیس در حال تجربه یک بحران مهم استخدام و سربازگیری است و نیروی دریایی در جریان ورود نیرو‌های جدید به خدمت، دچار کاستی‌هایی شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->