مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون
سرخط خبرها

پرسپولیس اردو برو نیست!

  • کد خبر: ۲۰۶۲۵۸
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
پرسپولیس اردو برو نیست!
بازیکنان پرسپولیس اصلا امیدی به برگزاری اردوی خارجی ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از سایت‌های خبری مدعی شد اردوی پرسپولیس در دبی قطعی شده و این تیم هفته آینده برای برگزاری اردوی دو هفته‌ای راهی دوبی خواهد شد.

در همین راستا سرخپوشان در تمرین امروز تیمشان به این نکته اشاره داشتند که هر روز قرار است در یک کشور اردو بزنند و در اخر هم همه آن‌ها سرکار خواهند بود. این ادعای آن‌ها به این خاطر بود که در تمرین روز شنبه به سرخپوشان گفته بودند که شاید راهی هلند شوند چرا که یک تیم از این کشور از آن‌ها دعوت کرده به هلند بیایند.

آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس هنوز از اعضای تیمش درخواست پاسپورت برای گرفتن ویزای کشوری را نداشته و این یعنی اینکه سرخپوشان به مانند ۴ سال اخیر اردو خارجی برو نیستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->