انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

۵ درصد ظرفیت نوبت‌گیری بیمارستان فارابی مشهد به سالمندان اختصاص دارد

  • کد خبر: ۲۰۶۲۷۴
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
۵ درصد ظرفیت نوبت‌گیری بیمارستان فارابی مشهد به سالمندان اختصاص دارد
رئیس بیمارستان تخصصی فارابی مشهد گفت: پنج درصد ظرفیت نوبت‌گیری برای ویزیت پزشکان متخصص این بیمارستان به سالمندان و افراد بیش از ۷۰ سال اختصاص دارد.

کیومرث افسری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: این بیمارستان در قالب فعالیت درمانگاه‌های مختلف سالانه ۴۲۰ تا ۴۳۰ هزار پذیرش بیمار سرپایی دارد و به صورت روزانه حدود ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر مراجعه‌کننده داریم.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۳ درمانگاه تخصصی این بیمارستان، دو درمانگاه ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب متقاضیان و مراجعه‌کنندگان بیشتری دارند، افزود: برای سهولت نوبت‌گیری بیماران، مهم‌ترین روش حاکم اجرای سیستم تلفنی نوبت‌گیری است که در این قالب بیماران در تماس با شماره ۳۸۰۱۵ با وجود ۱۲۰ خط امکان نوبت‌گیری هم‌زمان دارند.

رئیس بیمارستان تخصصی فارابی گفت: طبق قانون ۵۰ درصد ظرفیت ویزیت از طریق سیستم ارجاع، به معنای ویزیت پزشک عمومی و ارجاع به پزشک تخصصی، به بیماران نوبت داده می‌شود.

وی اضافه کرد: ۵۰ درصد ظرفیت باقیمانده به صورت تلفنی در اختیار سایر بیماران است. بیماران دارای وضعیت اورژانسی همه روزه مازاد بر سیستم تعریف شده امکان ویزیت پزشک دارند.

افسری افزود: علاوه بر این ۵درصد مازاد بر ظرفیت نوبت‌گیری همه روزه به سالمندان و افراد بیش از ۷۰سال اختصاص یافته است.

رئیس بیمارستان تخصصی فارابی مشهد با بیان اینکه ظرفیت ارائه شده پاسخگوی تمام نیاز‌های بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیست، افزود: تلاش شده تا با ارائه خدمات مطلوب پاسخگوی نیاز بیماران باشیم.

وی بیان کرد: با این ظرفیت ماهیانه بین ۸۰ تا ۹۰ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان فارابی مراجعه می‌کنند که در شرایط خاص و پیک تنفسی مانند ایام شیوع ویروس کرونا این آمار ۶۰ تا ۷۰ درصد هم اضافه می‌شود.

رئیس بیمارستان فارابی گفت: هم اکنون ۹۰ پزشک عمومی و متخصص در این بیمارستان در کنار ۶۲۰پرسنل طی ۲۴ ساعت روز در خدمت بیماران هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->