شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳) گره کور ترافیکی در میدان شهید کاوه مشهد باز می‌شود
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۰۶۶۰۵
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
شهروند خبرنگار | درخواست افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به درخواست شهروند مبنی بر افزایش خطوط اتوبوسرانی مشهد در مسیر منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع).

انسیه شهرکی | شهرآرانیوز، شهروندی در  پیامی  به  صدای مردم درخواستش را  این چنین مطرح می کند: از اتوبوس رانی تقاضا داریم تعداد اتوبوس های منتهی به حرم مطهر را در محدود قاسم آباد بیشتر کند. جمعیت قاسم آباد، زیاد است اما تعداد اتوبوس هایی که به سمت حرم مطهر می رود، کم است. به همین دلیل این خطوط که به حرم منتهی می شود، بسیار شلوغ است. همچنین لطفا تعداد اتوبوس خط ۱۷ قاسم آباد را اضافه کنید. گاهی مردم بیش از سی دقیقه در انتظار هستند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در پاسخ به درخواست شهروند می گوید: درخواست شهروند، درست است و مطالبه فقط یک نفر نیست چرا که همه مشهدی ها در همه نقاط شهر دوست دارند با یک اتوبوس به حرم مطهر عزیمت کنند.

عباس اتحادی می افزاید: اما به علت تراکم ترافیک معابر هسته مرکزی شهر به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و ظرفیت محدود پایانه های سازمان امکان برقراری هر خط از هر نقطه شهر به حرم مطهر با یک سرویس نیست، بنابراین طبیعی است که شهروندان با تبادل سفر به حرم مطهر مشرف شوند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در ادامه می گوید: خطوط ۸۳۰ و ۸۳۱ که همان خط۳ بی آرتی است در محدوده قاسم آباد شهروندان را با سرفاصله کمتر از پنج دقیقه به حرم مطهر منتقل می کند و حرم مطهر ایستگاه دارد. اگر منظور این شهروند نقطه ای خاص از قاسم آباد است باید خود را با تبادل سفر به دو خط مذکور به بولوارهای امامیه و شاهد برسانند و از آنجا به حرم مطهر عزیمت کنند.

به گفته او در شرایط غیر اوج حضور مسافر، شهروندان با زمان شصت دقیقه ای به مقصد می رسند. رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد در مورد خط ۱۷ و تأخیرهای این خط برای رسیدن به ایستگاه نیز این طور پاسخ می دهد: خط ۱۷ از پایانه الهیه به پایانه آزادی تبادل سفر می کند و در حال حاضر ۷ دستگاه ناوگان فعال دارد.

اتحادی ادامه می دهد: سرفاصله زمانی استاندارد این خط پانزده دقیقه است. در زمان های اوج حضور مسافر، به علت ترافیک این خط کمی با تأخیر به ایستگاه می رسد و در این ارتباط ممکن است سرفاصله هر اتوبوس به بیست وپنج دقیقه افزایش پیدا کند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به این نکته نیز اشاره می کند: با عوامل انتظامات و رؤسای خطوط هماهنگ شد که در زمان های اوج حضور مسافر، با تزریق ناوگان کمکی سر فاصله زمانی خط مدیریت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->