پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند
سرخط خبرها

بیشترین سهمیه استخدامی ایثارگران به آموزش و پرورش اختصاص دارد

  • کد خبر: ۲۰۶۷۸۲
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
بیشترین سهمیه استخدامی ایثارگران به آموزش و پرورش اختصاص دارد
برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران موضوعی است که این روزها به یک دغدغه برای جامعه ایثارگری تبدیل شده است. زمان دقیق برگزاری این آزمون هنوز اعلام نشده اما قرار است تا پایان امسال انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران گفت: تا قبل از عید نوروز این آزمون برگزار خواهد شد و آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که قطعا بیش‌ترین سهمیه استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را به خودش اختصاص می‌دهد.

وی افزود: مطابق قانون ۲۵ درصد سهمیه استخدامی سهم خانواده معظم شهدا و آزادگان و فرزندان بالای ۲۵ درصد بوده و ۵ درصد سهمیه اختصاصی هر دستگاه نیز سهم فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان تا ۶ ماه رزمندگی داوطلبانه است.

مظفر بیان داشت: ظرفیت جذب آموزش و پرورش در جذب و اشتغال جوانان بی‌نظیر است و هر ساله از طریق آزمون ماده ۲۸، سراسری و استخدامی بیش از ۵۰ هزار نفر را جذب می‌کند.

پیش از این قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲۹ آذر سال جاری اعلام کرده بود: تمام مجوز‌ها برای برگزاری آزمون اخذ شده و ما منتظر اعلام زمان اجرای آن هستیم، اما متاسفانه دو سازمان همچنان همکاری لازم را نداشتند، اما ما به این جمع‌بندی رسیدیم که بهتر است آزمون را معطل نگه نداریم. البته امیدواریم تا زمان اعلام، این دو سازمان هم به این جمع بپیوندند. آزمون قطعاً قبل از پایان سال برگزار می‌شود.

گفتنی است با توجه به شرایط سنی آزمون استخدامی، فرزندان ایثارگران از این قانون معاف هستند و محدودیتی برای شرکت در این آزمون به لحاظ سنی نخواهند داشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->