سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است| اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه+ فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟ تخلف‌های انتخابات در مشهد چشمگیر نبود از آن وداع تلخ تا این شکوه حضور پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد: حرکت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات داد + فیلم
سرخط خبرها

یک کشتی در دریای سرخ هدف قرار گرفت

  • کد خبر: ۲۰۶۹۰۱
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
یک کشتی در دریای سرخ هدف قرار گرفت
سازمان تجارت دریایی انگلیس خبر داد که یک کشتی در دریای سرخ و در جنوب شرق عدن هدف حمله پهپادی قرار گرفته و دچار آتش سوزی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان تجارت دریایی انگلیس شامگاه چهارشنبه خبر داد که گزارشی درباره حادثه در فاصله ۶۰ مایلی دریایی در جنوب شرق عدن دریافت کرده‌ایم.

رویترز به نقل از سازمان تجارت دریایی انگلیس گفت که کاپیتان کشتی اعلام کرد که کشتی‌اش در جریان حمله پهپادی در جنوب شرق عدن مورد هدف قرار گرفته است.

کاپیتان کشتی خبر داده که کشتی‌اش در پی این حمله آتش گرفته و نیرو‌های کشتی در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

شبکه خبری الجزیره نیز به نقل از یک منبع یمنی خبر داد که نیرو‌های انصارالله یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

شامگاه سه‌شنبه بود که سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به حمله به یک کشتی عازم فلسطین اشغالی، گفت که به هیچ عنوان اجازه عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را نخواهند داد.

واشنگتن و لندن ضمن ایجاد ائتلاف دریایی، در تلاش برای توقف حملات یمن به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی در دریای سرخ هستند و می‌خواهند یمن را به توقف حمایت‌هایش از مردم غزه وادار کنند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین هشدار داده که تمامی کشتی‌های جنگی آمریکا و انگلیس را که در حمله به این کشور مشارکت داشته‌اند، اهداف متخاصم دانسته که در بانک اهداف نیرو‌های آن‌ها قرار دارند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->