پاسخ تهران به اتهام زنی نقش ایران در ترور ترامپ سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد نماینده ایران در شورای امنیت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام به زیان همه بود+فیلم جزئیات تازه از مذاکرات میان گروه‌های فلسطینی حماس و فتح به میزبانی چین مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب + فیلم و تصاویر ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان رؤسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) رهبر انصارالله به عربستان هشدار داد ویدئو | روضه‌ عصر عاشورا به روایت آیت‌الله خامنه‌ای حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد
سرخط خبرها

بیمارستان‌های خان‌یونس زیر آتش رژیم کودک کش

  • کد خبر: ۲۰۷۱۹۱
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
بیمارستان‌های خان‌یونس زیر آتش رژیم کودک کش
جنگ ویرانگرانه در نوار غزه برای صد و ششمین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه، کشتار‌ها و تخریب گسترده زیرساخت‌ها ادامه دارد. امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی در بحبوحه فاجعه انسانی و بهداشتی در نوار غزه، عملیات نظامی خود را در جنوب نوار غزه به ویژه در خان یونس به بهانه جستجوی رهبران حماس در آنجا آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهدان گزارش دادند که شب گذشته نیرو‌های صهیونیست جنوب نوار غزه به ویژه خان یونس را بمباران کردند، جایی که ارتش اشغالگر مدعی است رهبری داخلی جنبش حماس در آنجا حضور دارد.

در این راستا خبرنگار الجزیره گفت: اشغالگران منطقه بطن السمین در خان یونس در جنوب نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

رسانه‌های فلسطینی نیز نوشتند هواپیما‌های اشغالگر و توپخانه به شدت محله و بیمارستان الامل در خان یونس را بمباران می‌کنند. یک فلسطینی نیز بر اثر هدف قرار گرفتن هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در خان یونس به شهادت رسید.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس بمب‌های نوری شلیک کردند.

چند ساعتی است که درگیری‌های شدیدی بین مقاومت فلسطین و نیرو‌های اشغالگر در مجاورت بیمارستان ناصر همراه با بمباران شدید هوایی و توپخانه‌ای در جریان است.

بیمارستان‌های خان‌یونس زیر آتش رژیم کودک کش

نیرو‌های اشغالگر تعدادی از خانه‌ها را در شهر القراره در شمال شرقی خان یونس منفجر کردند. توپخانه اشغالگران نیز به بمباران منطقه الکتیبه در خان یونس ادامه دادند.

هواپیما‌های اشغالگر همچنین دو حمله به مناطقی در شمال نوار غزه انجام دادند و نیرو‌های صهیونیست متجاوز به این منطقه آتش گشودند. همچنین خانه‌ای در خیابان غزه قدیم در جبالیا البلد در شمال نوار غزه هدف قرار گرفت.

بیمارستان‌های خان‌یونس زیر آتش رژیم کودک کش

پیکر ۲۹ شهید از مناطق مرکزی نوار غزه بیرون آورده شده و به بیمارستان شهدای الاقصی دیرالبلح منتقل شدند.

بازگشت تدریجی اینترنت و ارتباطات به چندین منطقه در نوار غزه

پس از گذشت هشت روز از قطع خدمات ارتباطی در نوار غزه، شرکت مخابرات فلسطین پس از رفع ایرادات اصلی ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی، از بازگشت تدریجی این خدمات به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد.

بیمارستان‌های خان‌یونس زیر آتش رژیم کودک کش

شرکت مخابرات فلسطین «پالتل» روز جمعه از بازگشت تدریجی خدمات ارتباطی به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد و خاطرنشان کرد: کادر فنی این شرکت طی چند روز گذشته برای تعمیر بسیاری از نقص‌های عمده ناشی از تجاوزات مداوم اسرائیل تلاش کرده‌اند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «علی رغم جدی بودن و سختی شرایط، نیرو‌های ما توانستند خدمات اولیه را به مشترکان همانند شرایط قبل از قطعی اخیر بازگردانند.»

بیانیه شرکت مخابرات همچنین حاکی از آن است که «دو نیروی فنی آن در جریان تعمیر اخیر بر اثر هدف قرار گرفتن موشک مستقیم به شهادت رسیدند که به این ترتیب تعداد کارکنان شهید این شرکت از ابتدای تجاوز اشغالگران به ۱۴ تن رسید».

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->