سرخط خبرها

بازگشت برانکو به گزینه‌های پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۰۷۳۲۰
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵
بازگشت برانکو به گزینه‌های پرسپولیس
برخلاف خبر‌هایی که بعد از مذاکره رضا درویش با برانکو ایوانکوویچ منتشر شد این مربی همچنان در میان گزینه‌های جدی سرمربیگری پرسپولیس قرار دارد و احتمال حضورش بعد از جام ملت‌ها در این تیم بسیار زیاد است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از ملاقات حضوری رضا درویش و برانکوایوانکوویچ گفته شد که سرمربی کروات تیم ملی فوتبال عمان به مدیران پرسپولیس اعلام کرده به دلیل برخی مسائل شخصی قادر به حضور در پرسپولیس نیست.

این نقل قول کافی بود تا این طور برداشت شود که برانکو دیگر به پرسپولیس نخواهد آمد، اما خبر‌های دیگری در پس پرده در حال رخداد است و باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال راضی کردن برانکو است تا به هر شکل ممکن او را بعد از پایان جام ملت‌های آسیا به ایران بیاورد.

تمام گزینه‌هایی که بعد از گفت و گوی حضوری برانکو و درویش نیز مطرح شده به نوعی گمراه کننده است و به طور قطع می‌توان گفت تنها گزینه جدی باشگاه پرسپولیس برای معرفی جانشین یحیی گل‌محمدی مرد کروات است و احتمال حضور این مربی در پرسپولیس بسیار بالا است.

حتی زمزمه‌هایی درباره احتمال حضور این مربی در تیم ملی هم به گوش می‌رسد که البته بعید است واقعیت داشته باشد چون باشگاه پرسپولیس بعید است با این حجم از هواداران اجازه بدهد برانکو در ایران جایی جز این تیم مربیگری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->