پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

یوسو سسما: به استقلال برنمی‌گردم

  • کد خبر: ۲۰۷۳۶۹
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
  • ۱
یوسو سسما: به استقلال برنمی‌گردم
یوسو سسما، مربی اسپانیایی استقلال اعلام کرد دیگر حاضر نیست به این باشگاه بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یوسو سسما، مربی بدن‌ساز اسپانیایی استقلال دیگر قصد ندارد به این باشگاه بازگردد. دلیل این اقدام رفتار‌هایی است که از ابتدای فصل با او شد. سسما در واقع مهم‌ترین مربی در کادر فنی استقلال از نگاه سرمربی این تیم محسوب می‌شود.

سسما درباره اینکه آیا ممکن است دوباره در تمرینات استقلال حضور یابد، این پاسخ را داده است: «من دیگر خسته شده‌ام و حاضر نیستم به استقلال برگردم. از ابتدای فصل وعده‌های بسیار زیادی به من داده شد اماهیچ یک عملی نشد. مسئولان باشگاه استقلال حتی دستمزد من را هم به موفق پرداخت نکردند.»


سسما در ادامه گلایه‌های خود گفت: «کارت مربیگری من در استقلال هم صادر نشد و مسئولان این باشگاه حتی در گرفتن کارت حضور من در مسابفات هم ناتوان بودند و با وجود وعده‌هایی که داده شد نتوانستند تا پایان نیم فصل کارت من را بگیرند. این وضعیت دیگر قابل تحمل نیست. من ایران را ترک کردم و دیگر هم قصد بازگشت ندارم، چون احساس می‌کنم کسی به من توجهی نمی‌کند و بود و نبود من در کادر فنی اهمیتی ندارد.»

سسما با تمجید از نکونام گفت: «البته من رابطه بسیار خوبی با آقای سرمربی دارم و ایشان روی بودن من تاکید بسیاری کرده‌اند و اعتقاد دارند که من باید در کادر فنی باشم، اما ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال نظر دیگری دارند و اعتقادی به حضور من در استقلال ندارند. در این شرایط بهترین تصمیم کنار رفتن از استقلال است.»

در عین حال از قول سسما گفته شده اگر مسئولان استقلال حقوق عقب افتاده‌اش را پرداخت کنند او حاضر است به تمرینات این تیم بازگردد، اما ظاهرا سسما آن قدر از شرایط به وجود آمده در استقلال دل‌خور است که حتی اگر دستمزد عقب افتاده خود را هم دریافت کند، راضی به بازگشت نخواهد شد و ترجیح می‌دهد از راه دور با جواد نکونام در ارتباط باشد و تمرینات بدنی را به این شکل مدیریت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فارس وفرهیختگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
0
کاری نداره اینا که جعل خوراک شون شده از تبرئه شدن هم مطمئن ندجهنم الضرر یک کارت براش جعل میکردندچون ازفرمالیته کردن توسط لابیگران سیاسی حامی این تیم و2تارسانه هم نقش تطهیرتخلفات وجعلهاوسیاه نمایی ازپرسپولیس و حتی سپاهان راانجام میدادند خیالشون راحته
آخه کی مربی که ازآب بستن و تغییر ابعاد زمین، تحریک نیمکت حریفان وداور ونادیده گرفتن آکادمی پرستاره فولادوتحمیل بازیکنان دلالهاوحتی رهاکردن فولادتوکشورغریب تو رزومه وسابقه ش هست ول میکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->