شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
سرخط خبرها

رئیس مجلس: ایران با انگیزه‌ای مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهد کرد

  • کد خبر: ۲۰۷۳۷۶
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
رئیس مجلس: ایران با انگیزه‌ای مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهد کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران و تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل به ترورها را به رسمیت می‌شناسند و با انگیزه‌ای مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد باقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود، بیان کرد: فرا رسیدن ماه رجب را به ملت شریفِ ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. امیدوارم بتوانیم از فضیلت‌های دو ماه رجب و شعبان برای خودسازی استفاده کنیم و ما مسئولان، به خود یادآوری کنیم که گره‌گشایی، شنیدن مطالبات مردم و آسان‌کردن زندگی آنان وظیفه‌ی اصلی ماست و خدمت به این مردم عبادت ما در مقام مسئولیت است. از مردم عزیز می‌خواهم برای توفیقات روزافزون خدمتگزاران خود در تمام ِجایگاه‌های مسئولیت دعای خیر کنند تا شرمنده‌ی آنها نشویم.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین فرا رسیدن سالروز حادثه‌ی پلاسکو را گرامی می‌دارم و شهادت جمعی از آتش نشانان دلیر و شجاع در این حادثه‌ی دلخراش را تسلیت می‌گویم و به خانواده‌هایی که این چنین جوانان فداکاری تربیت کرده‌اند افتخار می‌کنیم. شهدای پلاسکو همانند شهدای دفاع مقدس برای حفظ جان مردم فداکاری کردند و مقامی همانند آنان دارند. صمیمانه قدردان مجاهدت شبانه‌روزی آتش‌نشانان جان بر کف در سراسر کشور هستم.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: همچنین شهادت جمعی از مستشاران شجاع و مجاهدت ِسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور  ِ سوریه را محضر رهبر معظمِ انقلاب، جان‌برکفان  ِ نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آن دلاوران تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه تاکید کرد: حقیقت آن است که شکست‌های پی‌درپی میدانی رژیم صهیونیستی و عقب‌نشینی آنها از تمامی ادعاهای پوچی که در مورد عملیات نظامی در غزه و در مورد حماس مطرح می‌کردند، آنها را به سمت ِتروریسم یعنی همان عادت ‌همیشگی خود سوق داده است. آنها می‌خواهند از طریقِ ترور حیثیت بر باد رفته‌ی خود در میدان غزه و شکست غیر قابل جبران ِعملیات هفت اکتبر را ترمیم کنند؛ با این وجود این ترورها هرگز نمی‌تواند نقابی بر روی شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران و تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل به این ترورها را  به رسمیت می شناسند و با انگیزه‌ای مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهند کرد.

قالیباف ادامه داد: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ را به مردم ایران تبریک می گویم چرا که با این اقدام، گام بزرگی در پیشرفت صنعت فضایی کشور برداشته شد و اولین ماهواره‌بر سوخت جامد ایرانی توانست برای اولین بار ماهواره ای ایرانی را در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار دهد که همه این دستاوردها اتفاقی تاریخی برای صنعت فضایی کشور محسوب می شود و مردم می توانند در آینده ای نزدیک بصورتی ملموس منافع این پیشرفت ها را ببینند.

قالیباف در پایان بیان کرد: خداوند به همه شما دانشمندان جوان ایرانی و برادران عزیز پاسدار خود در سپاه پاسداران عزت روزافزون دهد که برای عزت ایران عزیز تلاش می کنید. ضروری است از رسانه ها خصوصا صداوسیمای جمهوری اسلامی بخواهم اهمیت این اتفاق تاریخی را به صورتی شایسته برای مردم تبیین کنند تا همگان مخصوصا ما مسئولان بدانیم در صورت باور به سنت های الهی و اعتماد به مردم خصوصا جوانان، ما می توانیم کارهایی بظاهر نشدنی را به سرانجام برسانیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->