یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) لحظه انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد
سرخط خبرها

یمن: کشتی جنگی آمریکایی مورد اصابت مستقیم موشک ما قرار گرفت

  • کد خبر: ۲۰۸۱۹۸
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
یمن: کشتی جنگی آمریکایی مورد اصابت مستقیم موشک ما قرار گرفت
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک کشتی جنگی آمریکایی مورد اصابت مستقیم موشک ما قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح ما با تعدادی ناوشکن و ناو جنگی آمریکا در خلیج عدن و تنگه باب ‌المندب درگیر شدند.

وی افزود: تعدادی از موشک‌های بالستیک مستقیماً به کشتی جنگی آمریکا برخورد کرده و ۲ کشتی تجاری آمریکایی نیز از صحنه فرار کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد: این درگیری ۲ ساعت طول کشید و نیروهای مسلح یمن با موشک‌های بالستیک کشت‌های جنگی و ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادند.

سریع در پایان گفت که نیروهای مسلح یمن تا پایان تجاوز به غزه و رفع محاصره این منطقه، مانع حرکت کشتی‌های صهیونیستی به بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی‌ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا که عازم سرزمین‌های اشغالی بود را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->